Freshdesk'inizden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olmak için yönetici konsolunuzun önemli ölçüde yenilendiğini duyurmaktan mutluluk duyuyoruz.
Daha önce, yararlı olabilecek özellikleri belirlemek için yönetici konsolunda arama yapmanız, kaydırmanız veya birçok özelliği denemeniz gerekiyordu. Yeni yenilemeyle geçmiş sınırlamaların üstesinden gelebilirsiniz çünkü şunları yapabilirsiniz:
- Yapay zeka odaklı kullanım analizleri alın
- Temel özelliklere kolaylıkla gidin
- Bir bakışta yararlı içeriğe ulaşın
Yapay zeka odaklı kullanım bilgileri
Bu, yöneticilerin, net bir nihai hedef olmadan hepsini öğrenip yapılandırmaya çalışmak yerine, derecelendirmelerini artırmak için yapılandırmaları gereken özellikleri daraltmalarına yardımcı olur.
Analizleri anlamak için hızlı bir kılavuz
- Aşağıdaki örnek resimde içgörülerin iki bölümden oluştuğunu görebilirsiniz. Soldaki eğri, yapay zeka kullanılarak belirlenen benzer kullanım modellerine sahip yüzlerce işletmeyle karşılaştırıldığında nasıl sıralandığınızı gösterir.
- Sıralama, temel Freshdesk özelliklerini (bilgi bankası makaleleri, hazır yanıt vb.) ne kadar iyi kullandığınıza bağlı olarak Freshdesk hesabınıza atanan genel puana dayanmaktadır.
- Sağda, sıralamanızı iyileştirmek için odaklanmanız için en düşük sıralamadaki 3 özelliği öneriyoruz. Her özelliğe ilişkin mevcut kullanım sayınız, aynı zamanda segmentinizdeki en iyi performansa sahip hesapların kullanım sayısını da gösteren bir ölçekte gösterilir.
- Resimde önerilen her özelliğin altındaki yeşil bölüm, karşılaştırma ölçütünü temsil eder.
Örnek görselde verilen bilgileri şu şekilde yorumlayabilirsiniz:
Özellik | Akım | Kalite testi |
Bilet alanları | 8 | >20 |
Hazır yanıt | 13 | >20 |
Anketler | Kurulum yapılmadı | Kurmak |
Not : Blossom planından edinilebilir
Kolay gezinme
Yönetici sayfası düzeni, tüm sayfayı kaydırmadan özelliklere gitmenizi sağlamak için iki bölmeye ayrılmıştır.
Yönetici gezinme bölmesi, planınız için mevcut olan tüm Freshdesk özelliklerini içeren kategorileri listeler. Seçilen kategori altında mevcut olan özellikleri gösteren yapılandırma bölmesindeki ilgili bölüme doğrudan atlamak için gerekli kategoriye tıklayabilirsiniz .
Bir özelliğe eriştiğinizde sol bölmede En Son adlı yeni bir kategori göreceksiniz . Yakın zamanda ziyaret ettiğiniz tüm özellikleri gösterir, böylece bunları hatırlamak için zaman ve çaba harcamanıza gerek kalmaz. Son bölüm aynı anda en fazla 9 yakın zamanda ziyaret edilen özelliği gösterir ve gerçek zamanlı olarak güncellenir.
Not : Sprout planında mevcuttur.
Bir bakışta bağlam
Belirli bir kategori altında bir özelliği yapılandırdığınızda, onun yanında bir fark göreceksiniz. Ayrıca kategorinin yanında, o kategoride kurduğunuz toplam özellik sayısını gösteren bir sayaç da göreceksiniz.
Aşağıda gösterilen resimde, İş Akışları kategorisi altında yapılandırılan tek özelliğin E-posta bildirimleri olduğunu fark edeceksiniz . İş Akışları'nın yanındaki sayaç da bu kategori altında 9 özellikten 1'inin yapılandırıldığını gösterir .
Belirli bir özelliğin gereksinimlerinize ne kadar uygun olduğunu hızlı bir şekilde anlamak için her kategori ve özellik altındaki kısa açıklamaları da kullanabilirsiniz.
Not: Sprout planında mevcuttur.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız