Freshdesk'te mevcut olan varsayılan görev grubuna ek olarak, iş hedeflerinize göre daha iyi ayarlanmış özel görevler oluşturabilirsiniz. Örneğin, bir görev belirleyerek ve görevi tamamlayan her temsilciye rozetler vererek bu Kara Cuma'daki soruları yanıtlamayı daha tatmin edici ve eğlenceli hale getirebilirsiniz.
Yeni Görev Oluşturmak İçin Hızlı Kılavuz:
- Destek portalınıza giriş yapın.
- Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Arcade'e gidin.
- Görevler sekmesini seçin.
- Varsayılan görev seti , AÇIK/KAPALI durumlarıyla birlikte görüntülenecektir.
- Yepyeni bir görev oluşturmak için Yeni Görev düğmesine tıklayın.
- Oluşturmak üzere olduğunuz görevin türünü seçin. Bu, Taleplerin Çözümlenmesi, Çözümlerin Yayınlanması veya Topluluğa Katılım olabilir.
- Türü seçtikten sonra görev kriterlerini ve koşullarını doldurun.
- Yeni Koşul Ekle düğmesini seçerek birden çok koşul ekleyebilirsiniz.
- Göreviniz için bir rozet seçmek üzere Rozet Seç'e tıklayın.
- Görev tamamlandıktan sonra temsilcinin puanladığı ödül puanı sayısını ve rozeti belirtin
- Ve son olarak, görevinize bir ad verin ve onu kısaca açıklayın, böylece temsilcileriniz ne olduğunu anlayacaktır.
- Görevi oluşturmayı tamamlamak için Görevi Kaydet'e tıklayın.
Temsilcileriniz tüm Görevleri Kontrol Panellerinden görüntüleyebilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız