Bilet konuşmalarında ilk yanıt olarak işlenmesi gereken bir destek talebine otomatik yanıt göndermek istiyorsanız bu, Bilet Oluşturma kuralındaki bir web kancası kullanılarak yapılabilir. Otomasyonlar > Bilet > Bilet Oluşturma > Yeni Kural'a
gidin ve gereksinimlerinize uygun koşulları içeren bir kural ayarlayın. Tüm destek taleplerine otomatik bir ilk yanıt göndermek istiyorsanız, kuralın koşulları aşağıdaki gibi olabilir
- Öncelik Düşük, Orta, Yüksek, Acil
Yalnızca belirli senaryolarda bir destek bildirimine otomatik ilk yanıt göndermek istediğiniz durumlarda, lütfen kuraldaki koşulları iş gereksinimlerinize göre ayarlayın.
Web kancası biçimi
İhtiyaçlarınıza göre API çağrısının içeriğini daha da özelleştirebilirsiniz. İşte örnek bir çağrı
{
"body" : "We are working on this issue. Will keep you posted.", "user_id" : {{ticket.agent.id}},
"from_email" : "support@yourcompany.com"
}
API belgelerimizin bağlantısını burada bulabilirsiniz . Web kancaları hakkında daha fazla ayrıntı için bu makaleye gidin
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız