Kapalı Bir Destek Bildiriminde Yanıt Alındığında Yeni Bir Bildirim Oluşturmak için Web Kancası

Şu tarihte değiştirildi Sal, 23 Ock şunda: 5:26 AM

Müşteri kapalı bir destek bildirimine yanıt verdiğinde yeni bir bildirim oluşturmak istiyorsanız bunu otomasyon kuralları yardımıyla kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Biletler > Bilet Güncelleme > Yeni Kural'a  gidin ve aşağıdaki ekran görüntüsünde gösterildiği gibi bir kural ayarlayın. 





Web kancası biçimi




İçeriği daha da özelleştirebilir ve iş gereksinimlerinize göre diğer bilet özelliklerini dahil edebilirsiniz. Bilet özelliklerini mevcut biletten yeni bilete aktarmak için kullanılabilecek örnek bir sorguyu burada bulabilirsiniz. 



{ 

 "email": "{{ticket.from_email}}",         

 "description": "{{ticket.latest_public_comment}}",   

 "subject": "{{ticket.subject}}", 

 "status": 2,   

 "priority": 1,  

 "group_id":{{ticket.group_id}}, 

 "responder_id":{{ticket.agent.id}}, 

 "type":"{{ticket.ticket_type}}" 

}


API belgelerimizin bağlantısını burada bulabilirsiniz Web kancaları hakkında daha fazla ayrıntı için bu makaleye gidin 
















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız