İş Kuralları - Kullanım Örnekleri

Şu tarihte değiştirildi Cum, 19 Ock şunda: 8:24 AM

Bu makale, iş kurallarını uygulayabileceğiniz yaygın kullanım senaryolarının bazılarını anlatacaktır. İş kuralını nasıl yapılandıracağınızı anlamak için buraya tıklayın.

  1. Global iş kuralları yalnızca çalışma alanı yöneticileri tarafından görüntülenebilir. 

  2. Çalışma alanı yöneticileri iş kurallarını çalışma alanı düzeyinde oluşturabilir. 


Çalışma sırası: Global kurallar önce uygulanır, ardından çalışma alanı düzeyindeki kurallar, çalışma alanı düzeyindeki kuralların global kurallara üstünlük sağlaması için. 


  1. Bilet Türüne Bağlı Olarak Alanları Gösterme/Gizleme 
    Çoğu zaman, İncident'lar için gösterilen belirli alanlar ve Hizmet İstekleri için başka bir set alanınız olacaktır. Bilet Türü alanı, yalnızca bir Bilet düzenliyorsanız kullanılabilir, bu nedenle bu alan, Düzenleme Formu'na özgü bir kural oluşturduğunuzda yalnızca görünür. İşte bunu nasıl ayarlayacağınızın bir örneği: - 

  2. Belirli İstenen Öğeye Dayalı İşlemler 
    TBazı durumlarda, bir Hizmet İsteği'nin bir parçası olarak belirli bir İstenen Öğe yalnızca bir Bilet alanını zorunlu kılmanız/göstermeniz gerekebilir. Aşağıdaki kullanım senaryosundaki gibi, Ajan'ın bir Çalışan Onboarding hizmet öğesini içeren bir bileti kapatmadan önce Onboarding Özeti adlı bir alanı doldurması gereken durumu kullanarak bunu başarabilirsiniz: - 

  3. Bağımlı bir alan için belirli düzeylerin zorunlu kılınması gibi durumlar                                    Belirli durumlar, Alt Kategori'yi zorunlu kılmanızı ve Öğe alanının boş kalmasına izin vermenizi gerektirebilir. Zorunlu kılma eylemi belirli bir düzeyi zorunlu kılmaz, ancak "Boş" operatörünü kullanarak basit bir doğrulama kuralı oluşturarak bunu başarabilirsiniz. İşte aşağıda bir örnek: 
  4. Bir Biletin Doğrudan Kapatılmasını Engellemek                                                                              Eğer ajanların bir biletin doğrudan kapatılmasını önlemek istiyorsanız ve bir biletin belirli bir süre sonra otomatik olarak kapatılmadan önce önce çözülmesi gerekiyorsa, aşağıdaki Denetim Kuralı'nı kurabilirsiniz. 
  5. Bir Ajan'ın bir Bileti Bekleme Durumuna taşımadan önce Ek Ayrıntılar alanını zorunlu kılma 
  6. Bilet Geçişleri: Bir biletin onay bekliyorsa kapatılmasını engelle. Burada, Mevcut Bilet durumu, Biletin şu anda hangi durumda olduğunu ve Bilet Formu durumu, ajanın durumu hangi duruma taşımaya çalıştığını yakalar. 
  7. Kapatılmış Biletler için Bilet Özelliklerinin Güncellenmesini Engelleyin: Bilet yaşam döngüsü başka bir kullanım durumu, bir bilet kapatıldıktan sonra bilet özelliklerine yapılan güncellemelerin gerçekleşmemesi gerektiği durum. 


Ayarla ve Kaldır Seçenekleri
Ayarla ve Kaldır Seçenekleri geliştirmesi, belirli bir koşula bağlı olarak bir açılır menüdeki seçenekleri sınırlamak için kullanılabilir. Set ve Remove seçeneklerini, Biletlerdeki Ajan, Departman ve Gruplar gibi varsayılan açılır menüler, özel açılır menüler, bağımlı alanlar ve bakış alanları gibi seçeneklerin seçimini sınırlamak için kullanabilirsiniz. Aşağıda, bu işlevselliği gösteren birkaç kullanım senaryosu bulunmaktadır: 

8. Ayarla Seçenekleri - Konuma/Departmana/Gruba Bağlı Olarak İlgili Kategorileri Gösterme 
Belirli bir talep sahibinin konumu, departmanı ve grubu için formda gösterilecek kategorileri sınırlayabilirsiniz. 


9. Kaldır Seçenekleri - Onay Bekleyen Bir Biletin Durum Açılır Menüsünden Tamamlanmış ve Kapatılmış Durumlarını Kaldırma 
Bir biletin onay beklediği durumunda, durum alanının açılır menü seçeneklerinden Tamamlanmış ve Kapatılmış durumlarını kaldırmak için Kaldır seçeneğini kullanma. Onay bekleyen bir bilet olduğunda durum alanındaki açılır menü seçeneklerini sınırlama. 


10. Belirli kategorilere, durumlara vb. dayalı olarak biletler için koşullu olarak Zorunlu ve Zorunlu Olmayan varlık ilişkilendirmeleri Belirli kategorilere, durumlara veya diğer koşullara dayalı olarak biletler için varlık ilişkilendirmelerini koşullu olarak zorunlu veya zorunlu olmayan kılabilirsiniz.














Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız