Genel Bakış
Workflow Automator aracılığıyla kullanıcılar, kanallar ve sohbetler üzerinde işlemler gerçekleştirme
Açıklama
Orchestration uygulamaları, iş akışları kullanarak farklı sistemler ve uygulamalar arasında geniş bir yelpazede tekrarlanabilir görevleri ve eylemleri otomatikleştirmenize olanak tanır. Bu uygulama için desteklenen işlemler şunları içerir:
Kullanıcı Yönetimi
E-posta Adresine Göre Kullanıcıyı Bul (E-posta adresine sahip bir kullanıcıyı bul)
Kullanıcı Bilgilerini Al
Kullanıcı Durumunu Al
Kullanıcıyı Davet Et
Kullanıcıyı Güncelle
Kullanıcıyı Devre Dışı Bırak
Kanal Yönetimi
Kanal Oluştur
Kanalı Arşivle
Kullanıcıyı Kanala Ekle
Kullanıcıyı E-posta ile Kanala Ekle
Kullanıcıyı Kanaldan Kaldır
Konu Belirle
Amaç Belirle
Sohbet Yönetimi
Sohbet Geçmişini Al
Sohbet Geçmişini Bilet Notuna Ekleyin
Bir Mesaj Gönder
Not: Metni biçimlendirmek için buraya başvurun ve bir mesaj göndermek için uygulamanın kanalın bir parçası olması gereklidir. Bir Uygulamayı kanala eklemek için, iş alanına gidin, uygulamayı eklemek istediğiniz kanalı seçin. Ardından, Bir uygulama ekleyin'e tıklayın ve uygulamayı seçin, eklemek için tıklayın.
Önkoşullar
Nasıl bir hesap oluşturulur?
Bir hesap oluşturmak için buraya kaydolun.
Uygulamayı kurmak ve doğrulamak için OAuth belirteci girmeniz gerekmektedir.
Token
Freshservice Alan Adı
Freshservice API Anahtarı
OAuth belirtecini almak için aşağıdaki adımları kullanarak bir Slack Uygulaması oluşturmanız gerekmektedir:
https://api.slack.com/apps bağlantısını ziyaret edin. Yeni bir uygulama oluşturma seçeneğini bulacaksınız, bu seçeneği kullanarak bir uygulama oluşturun.
Özellik ve İşlev Ekleyin" bölümünde "İzinler > Kapsamlar" seçeneğini seçin.
Lütfen ihtiyaca göre kapsamları seçin, ya adım 5'i ya da adım 6'yı takip edin.
5.Bot Token kapsamlarını ihtiyaca göre seçin (Burada gösterilen kapsamlar işleme özgüdür).
1. Kullanıcıyı Kanala Ekle
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
2. Kanalı Arşivle
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
3. Kanalı Oluştur
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
4. Kullanıcıyı Kanaldan Kaldır
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
5. Mesaj Gönder
- chat:write
6. E-Posta ile Kullanıcıyı Ara
- users:read.email
7. E-Posta ile Kullanıcıyı Kanala Ekle
- users:read.email
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
8. Sohbet Geçmişini Al
- channels:history
- groups:history
- im:history
- mpim:history
9. Sohbet Geçmişini Bilet Notuna Ekleyin
- channels:history
- groups:history
- im:history
- mpim:history
- channels:read
- groups:read
- im:read
- mpim:read
- users:read
10. Konu Belirle
channels:manage
groups:write
im:write
mpim:write
11. Amaç Belirle
channels:manage
groups:write
im:write
mpim:write
6. Kullanıcı OAuth kapsamlarını ihtiyaca göre seçin (Burada gösterilen kapsamlar işleme özgüdür).
1. Kullanıcıyı Kanala Ekle
- channels:write
- groups:write
- im:write
- mpim:write
2. Kanalı Arşivle
- channels:write
- groups:write
- im:write
- mpim:write
3. Kanal Oluştur
- channels:write
- groups:write
- im:write
- mpim:write
4. Kullanıcıyı Kanaldan Kaldır
- channels:write
- groups:write
- im:write
- mpim:write
5. Mesaj Gönder
- chat:write
6. Kullanıcıyı E-Posta ile Ara
- users:read.email
7. E-Posta ile Kullanıcıyı Kanala Ekle
- users:read.write
- channels:manage
- groups:write
- im:write
- mpim:write
8. Sohbet Geçmişini Al
- channels:history
- groups:history
- im:history
- mpim:history
9. Bilet Notuna Sohbet Geçmişi Ekle
- channels:history
- groups:history
- im:history
- mpim:history
- channels:read
- groups:read
- im:read
- mpim:read
- users:read
10. Kullanıcıyı Davet Et
- admin
11. Kullanıcıyı Güncelle
- admin
12. Kullanıcıyı Devre Dışı Brak
- admin
13. Konu Belirle
channels:manage
groups:write
im:write
mpim:write
14. Amaç Belirle
channels:manage
groups:write
im:write
mpim:write
Not: Bot Token kullanmanızı öneririz. Kullanıcı yönetimi işlemlerini (Kullanıcıyı Davet Et / Güncelle / Devre Dışı Bırak) kullanmak için admin kapsamına sahip OAuth belirteci gereklidir. Bu, Slack Plus veya Slack Enterprise Grid ile çalışır ve uygulama kuruluş genelinde yüklü olmalıdır.
Uygulamayı iş alanınıza kurun (Kuruluş genelinde kurulum durumunda, uygulama yapılandırma kenar çubuğundaki Org Seviye Uygulamalar bölümünü bulun ve Opt-in düğmesine basın.). Kurulumdan sonra, OAuth Erişim Belirteci ve Bot Kullanıcı OAuth Erişim Belirteci otomatik olarak oluşturulur.
Kuruluş genelinde kurulum
Freshservice Alan Adı ve Freshservice API Anahtarı'nı almak için aşağıdaki adımları izleyin:
Freshservice hesabınıza giriş yapın.
URL'de listelenen Alan Adını alın (Örnek: example.freshservice.com).
Sağ üst köşedeki Profil Resminize tıklayın ve "Profil Ayarları"nı seçin.
4.Sağ taraftaki kenar çubuğunda API Anahtarı'nı bulacaksınız.
Kullanım Senaryoları
İşte uygulamanın nasıl verimli bir şekilde kullanılabileceğini göstermek için aşağıda örnek kullanım durumlarına bir göz atın:
- Slack Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Durumu - Yüksek Öncelikli Olay Bildirimi
- Slack Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Durumu - Büyük Olay Yanıtı
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız