Omnichannel Analitiğine Genel Bir Bakış

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 4:58 AM

Çok Yönlü Kanal analitiği ile, tek bir raporda farklı kanallardaki performansla ilgili iç görüler elde edersiniz. Metrikleri Freshdesk, Freshchat ve Freshcaller'dan özelleştirebilir ve karşılaştırabilirsiniz.


Çok yönlü kanal analizi ile yapabileceğiniz birkaç şey:


* Kanallar arası performans hakkında anında bilgi edinin.


* Telefon, sohbet ve biletlerdeki performansı derinlemesine inceleyen derlenmiş raporlara erişin.


* Kanallar arasında metriklerle özel raporlar oluşturun.




Kendi Raporlarınızı Oluşturma:


Yeni pencere öğeleri oluştururken Freshdesk, Freshcaller veya Freshdesk'ten ölçümler seçebilirsiniz. Yığılmış çubuk grafik veya yığılmış yatay grafik kullanarak kanallar arasındaki ölçümleri karşılaştırabilirsiniz.












Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız