Çok Yönlü Kanal analitiği ile, tek bir raporda farklı kanallardaki performansla ilgili iç görüler elde edersiniz. Metrikleri Freshdesk, Freshchat ve Freshcaller'dan özelleştirebilir ve karşılaştırabilirsiniz.
Çok yönlü kanal analizi ile yapabileceğiniz birkaç şey:
* Kanallar arası performans hakkında anında bilgi edinin.
* Telefon, sohbet ve biletlerdeki performansı derinlemesine inceleyen derlenmiş raporlara erişin.
* Kanallar arasında metriklerle özel raporlar oluşturun.
Kendi Raporlarınızı Oluşturma:
Yeni pencere öğeleri oluştururken Freshdesk, Freshcaller veya Freshdesk'ten ölçümler seçebilirsiniz. Yığılmış çubuk grafik veya yığılmış yatay grafik kullanarak kanallar arasındaki ölçümleri karşılaştırabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız