Multilingual Ticket Forms'ı yapılandır

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 3 Ock şunda: 5:16 AM

Şimdi yöneticiler, hizmet masası portalında yapılandırılmış olan tüm diller için özel alanları çevirebilirler.  

Tüm alanlar ve açılır seçenekler, oturum açmış bir talep sahibinin dil tercihine göre çevrilecektir. Benzer şekilde, yetkililer de Profil Ayarları'ndaki tercih ettikleri dile göre tüm alanları ve açılır seçenekleri çevrili olarak görebilirler. 


Bilet Alanları İçin Çevirileri Nasıl Yönetebilirim?

  • Admin -> Hesap Ayarları'nda Hizmet Masası Yeniden Markalama'ya gidin. 
    Hesabınız birden fazla çalışma alanına sahipse:
    Genel iş akışlarını değiştirmek için Admin > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Yeniden Markalama'ya gidin.
    Çalışma alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Admin > Çalışma Alanı Ayarları > {Çalışma Alanı Adı} > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Yeniden Markalama'ya gidin. 

  • Diller'e tıklayarak Dilleri Yönet düğmesine tıklayın.



  • Ana dil belirlendikten sonra, çevirmek istediğiniz dilleri (örneğin, Fransızca) Desteklenen Diller altına ekleyin ve Kaydet'e tıklayın. 

  • Ana dilden Çeviri Dosyasını İndir'e tıklayın. 


  • Bir metin düzenleyici kullanarak, indirilen dosyada özel alanlar için tüm çevirileri ekleyin. 

  • Ardından, herhangi bir dil seçeneğinin üzerine gelin ve düzenle simgesine tıklayın. 

  • Desteklenen dil (Fransızca) için özel alanları ekledikten sonra, çevrilmiş .yml dosyasını yükleyin ve Yükle'ye tıklayın. 

  • Desteklenen bir dili silmek isterseniz, dil seçeneğinin üzerine gelin ve silme simgesine tıklayın. 


Bir dil için çevirileri nasıl güncelleyebilir/silebilirsiniz? 

  • Desteklenen diller altında, herhangi bir dil seçeneğinin üzerine gelin, düzenle simgesine tıklayın. 

  • En son çevirilen dosyayı almak için İndir'e tıklayın, yeni alanlar için çevirileri metin düzenleyici kullanarak güncelleyin. 

  • Yeni bir .yml dosyası eklemek için Yeni Yükle'ye tıklayın, ardından yeni çeviri dosyasını ekleyin ve Yükle'ye tıklayın. Bu, mevcut çevirinin mevcut sürümünü üzerine yazacaktır. 

  • Varolan bir çeviri dosyasını silmek için Çeviriyi Sil'e tıklayın. 



Dikkat!

  • Yöneticiler, yalnızca tercih ettikleri dildeki bilet formları için özel alanları çevirebilirler. 

  • Yeni bir alan bilet formuna eklenirse, ilgili alanın tercih ettikleri dilde çevrildiğinden emin olmak için Dil Yönetiminde çeviri dosyasını manuel olarak güncellemeleri gerekecektir. 






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız