Denetim Kaydı

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 21 Şbt şunda: 5:27 AM


Uygulanabilir Planlar:


Başlangıç Büyüme Profesyonel Kurumsal


Denetim kaydı, hizmet masanızın Yönetici bölümünde gerçekleşen tüm değişiklikleri takip eder. Öte yandan, Biletler, Sorunlar, Değişiklik vb. gibi bireysel ITIL modülleri ile ilgili tüm olaylar Etkinlikler bölümünde izlenir. 


Denetim kaydı, dış/iç denetimler yapılırken işe yarar. Bir hizmet masası olayı söz konusu olduğunda, olaydan sorumlu kişiyi belirlemenize yardımcı olabilir.  


Şu an için, Denetim kaydı aşağıdaki modüllerde gerçekleşen değişiklikleri takip ediyor:  


  • Hesaplar
  • Planlar ve faturalandırma
  • Temsilciler

  • İsteyenler / İletişimler

  • Temsilci grupları

  • Değişiklikler (Değişiklikler yaşam döngüsü ve değişiklik form alanları)

  • Kum havuzu (Sandbox)

  • SLA Politikası

  • Kimlik varsayma


Not: Kullanıcı tarafından gerçekleştirilen varsayılan kimlik eylemi, biletler ve değişiklikler için de "Etkinlikler" bölümü altında yakalanacaktır. 


Denetim Kaydına Erişme


  • Denetim kaydına erişmek için, sol kenar çubuğundaki Ayarlar simgesine tıklayın ve Hesap Ayarları altında Denetim Kaydı'na tıklayın. 
  • Hesabınız birden fazla iş alanına sahipse:
    Genel iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > Denetim Kaydı'na gidin.
    İş alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > İş Alanı Ayarları > {İş Alanı Adı} > Hesap Ayarları > Denetim Kaydı'na gidin.

    Hesabınız birden fazla iş alanına sahipse, denetim kaydının nasıl çalıştığını anlamak için birden fazla iş alanını yönetme konusundaki çözüm makalesine başvurun. 



  • Giriş yaptıktan sonra, Hesaplar, Planlar ve faturalandırma, Temsilciler, İsteyenler/İletişimler, Temsilci Grupları, Değişiklik, Kum Havuzu, SLA politikası ve Kimlik Varsayma ile ilgili her şeyin kayıtlarını göreceksiniz. 



Filtreler Uygulama


Çünkü sayfa çok fazla bilgi sunuyor, tercihinize göre denetim kaydını filtrelemek de mümkün. Denetim kaydını belirli bir tarih aralığına veya nesne türüne (Hesap, Plan ve Faturalandırma, Grup ve temsilci) göre filtreleyebilirsiniz. 


Filtreleri uygulamak için şunları yapın: 


  • Denetim Kaydına gidin ve sağ üst köşedeki huni simgesine tıklayın. 

  • Denetim kaydını görmek istediğiniz tarih aralığını seçin. 



  • "Ne Değişti?" bölümünden Nesne Türünü (Hesaplar, Planlar ve Faturalandırma, Tems, İsteyenler/İletişimler, Ajan Grupları, Değişiklikler, Kum Havuzu, SLA Politikası ve Kimlik Varsayma) seçin. 

  • Seçim yaptıktan sonra, "Uygula" düğmesine tıklayın. 



Ayrıca API üzerinden denetim kayıtlarını GET isteği yapabilirsiniz. Daha fazla bilgi için "Service Desk API for Developers | Freshservice" kaynağına başvurun. 






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız