Veri Yönetimi Genel Bakış

Şu tarihte değiştirildi Prş, 27 Tem, 2023 şunda: 5:36 AM

Zoho CRM veri yönetimi araçlarının amacı, CRM Yöneticisine ilişkileri koruyarak ve veritabanları genelinde erişim kontrolleri uygulayarak veri bütünlüğünü oluşturma, doğrulama ve sağlama konusunda rehberlik etmektir.


Kuruluşun ihtiyacına göre, yönetici ayrıcalığına sahip kullanıcı(lar) CRM veri yönetimini kurabilir. Zoho CRM'in veri yönetimi içindeki belirli operasyonel prosedürler aşağıda açıklanmıştır.


Verileri İçe Aktar: Diğer kaynaklardan verileri CRM hesabınıza aktarın ve otomatik olarak ilgili kullanıcılara atayın.


Verileri Dışa Aktar: Verileri Zoho CRM hesabınızdan başka yerlere aktarın.


Veri Göçü: Diğer CRM'lerden verileri Zoho CRM hesabınıza taşıyın.


Denetim Günlüklerini İzleyin: Bir modülde veya kayıtta gerçekleşen her eylemi izleyin.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız