Çoklu dil desteği

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 7 Ağu, 2023 şunda: 7:35 AM

Farklı coğrafyalarda faaliyet gösterirken, CRM üzerinde birden fazla dil ayarlama ve kullanma yeteneği hayati önem taşır. Bunun için Freshsales iki tür dil seçeneğine izin vermektedir:


Hesap Dili: Yönetici tarafından ayarlanan ve hesaba eklenen yeni kullanıcılar için varsayılan dil olan dil. Bu ayar, mevcut kullanıcılar için dil ayarının üzerine yazılmaz.


Kullanıcı Dili: Bireysel kullanıcı profilleri için olan ve yalnızca bireysel bir kullanıcı için geçerli olacak dil.


Bir kullanıcı dili ayarlamak istiyorsanız, bu talimatları izleyin. Hesap dili tercihlerinizi ayarlamak istiyorsanız, aynı işlemi şu şekilde gerçekleştirebilirsiniz:


Freshsales aşağıdaki dilleri desteklemektedir -


Arapça (عربى)

Almanca (Almanca)

Rusça (русский)

Katalanca (Català) Macarca (mɒɟɒr)

Slovakça (slovenský)

Çince (Geleneksel) (繁體中文) Endonezyaca (bahasa)

Slovence (Slovenščina)

Çince (Basitleştirilmiş) (简体中文) İtalyanca (italiano)

İspanyolca (Español)

Çekçe (čeština) Japonca (日本語)

İspanyolca (Español-mexico)

Danca (dansk) Korece (한국어)

İsveççe (svenska)

Hollandaca Letonca (Latviešu)

Tayca (ภาษาไทย)

İngilizce

Norveççe (norsk)

Türkçe (Türk)

Estonca (Eesti) Lehçe (Polskie)

Ukraynaca (Українська)

Fince (Suomen kieli)

Portekizce (Português)

Vietnamca (Tiếng Việt)

Fransızca (français)

Portekizce (Português-Brezilya)    

İbranice (ערִית)

Romence (Română)



Dil ayarlarını şu şekilde değiştirebilirsiniz,


1. Yönetici olarak giriş yapın


2. Yönetici Ayarları > Genel Ayarlar > CRM Ayarları'na gidin


3. Yerel Ayarların altında, Dil açılır menüsünden istediğiniz dili seçin.


4. Kaydet'e tıklayın.


Bu özelliğin günlük bazda önemi nedir?

Örneğin, merkezi Birleşik Krallık'ta bulunan bir kuruluşta çalıştığınızı ve dikey faaliyetlerinizin İtalya dışında yürütüldüğünü varsayalım. Bu senaryoda, Londra dışındaki operasyonları denetleyen Hesap yöneticisi hesap dilini İngilizce olarak ayarlayabilir. Ancak, İtalya dışında faaliyet gösteren ve İtalyan müşterilere hizmet veren bir kullanıcı olarak, CRM'i coğrafyanıza göre özelleştirilmiş olarak kullanmak istersiniz. Bunun için kullanıcı dilini İtalyanca olarak seçebilirsiniz. 


Bu durumda, kullanıcı diliniz İtalyanca olarak seçildiğinden, tüm özellikler İtalyancaya çevrilirken Hesap Yöneticisi için İngilizce olarak kalacaktır. Ancak, dili değiştirmediyseniz, varsayılan dil Yönetici dili, yani İngilizce olacaktır.






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız