Bot oluşturucudaki Hızlı Eylemler, temsilcilerin bot konuşmasında kolayca hareket etmesini sağlar. Temsilcilerinizin herhangi bir zamanda sadece bir düğmeye tıklayarak önceki veya farklı bir diyaloga veya konuşmaya gitmesine izin verebilirsiniz..
Hızlı İşlemleri kurmak için hızlı bir kılavuz:
Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın
Freddy ayarları altında Yönetici> Assist Bot'a gidin
Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin
Sağ gezinme çubuğundan "Hızlı işlemler" simgesine tıklayın
Yeni bir tane oluşturmak için "+ Yeni hızlı işlem" i kullanın
Hızlı işleminize "Etiket" altında bir ad verin
Bu hızlı işlemin "diyaloğa git" altındaki seçim üzerine hangi diyaloğa yol açacağını tanımlayın
Gerekli hızlı işlem türünü seçin. Üç tür vardır:
Önceden tanımlanmış düğmeler: Tanımlanan hızlı eylem akışta bir düğme olacaksa bu seçeneği seçin.Aşağıdaki onay kutusu seçilerek, bu düğme varsayılan olarak bot görüşmesindeki tüm iletişim kutularında görünecek şekilde etkinleştirilebilir.
Slash command: Tanımlanan hızlı eylem giriş kutusunda bir / komutu tarafından tetiklenecekse bu seçeneği seçin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız