Asistan Botunuzda 'Hızlı İşlemler'i Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 6:12 AM

Bot oluşturucudaki Hızlı Eylemler, temsilcilerin bir bot görüşmesinde kolayca hareket etmesini sağlar. Gerektiğinde tek bir tıklamayla temsilcilerinizin herhangi bir zamanda önceki veya farklı bir diyalog veya konuşmaya gitmesine izin verebilirsiniz.

 

Hızlı Eylemleri ayarlamaya yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın

  • Freddy yapılandırmaları altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği >  Destek botu'na gidin

  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Sağ gezinme çubuğunda ' Hızlı işlemler ' simgesini tıklayın

 

  • Yeni bir tane ayarlamak için + Yeni hızlı eylemi ' kullanın

  • Hızlı işleminize ' Etiket ' altında bir ad verin

  • ' Diyaloga git ' altında seçim yapıldığında bu hızlı eylemin hangi diyaloga yol açması gerektiğini tanımlayın

  • Gerekli hızlı eylem türünü seçin. Üç tür vardır:

    • Önceden tanımlanmış düğmeler:  Tanımlanan hızlı eylemin akışta bir düğme olması gerekiyorsa bu seçeneği seçin. Aşağıdaki onay kutusunu seçerek, bu düğmenin varsayılan olarak bot görüşmesindeki tüm iletişim kutularını gösterecek şekilde etkinleştirilmesi mümkündür.

    • Eğik çizgi komutu: Tanımlanan hızlı eylemin giriş kutusundaki / komutuyla tetiklenmesi gerekiyorsa bu seçeneği seçin. 

 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız