Bot oluşturucudaki Hızlı Eylemler, temsilcilerin bir bot görüşmesinde kolayca hareket etmesini sağlar. Gerektiğinde tek bir tıklamayla temsilcilerinizin herhangi bir zamanda önceki veya farklı bir diyalog veya konuşmaya gitmesine izin verebilirsiniz.
Hızlı Eylemleri ayarlamaya yönelik hızlı bir kılavuz:
Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın
Freddy yapılandırmaları altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Destek botu'na gidin
Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin
Sağ gezinme çubuğunda ' Hızlı işlemler ' simgesini tıklayın
Yeni bir tane ayarlamak için ' + Yeni hızlı eylemi ' kullanın
Hızlı işleminize ' Etiket ' altında bir ad verin
' Diyaloga git ' altında seçim yapıldığında bu hızlı eylemin hangi diyaloga yol açması gerektiğini tanımlayın
Gerekli hızlı eylem türünü seçin. Üç tür vardır:
Önceden tanımlanmış düğmeler: Tanımlanan hızlı eylemin akışta bir düğme olması gerekiyorsa bu seçeneği seçin. Aşağıdaki onay kutusunu seçerek, bu düğmenin varsayılan olarak bot görüşmesindeki tüm iletişim kutularını gösterecek şekilde etkinleştirilmesi mümkündür.
Eğik çizgi komutu: Tanımlanan hızlı eylemin giriş kutusundaki / komutuyla tetiklenmesi gerekiyorsa bu seçeneği seçin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız