Bir Assist Botu Nasıl Oluşturulur?

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 5:45 AM

Assist bot oluşturucu, özel geliştirmeye ihtiyaç duymadan bir bot oluşturmanıza olanak tanır. Birkaç noktayı sayılarla birleştirmek kadar kolaydır. 

 

Basit bir Assist botu oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın

  • Freddy bölümü altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Yardım botu'na gidin

  • Hesabınızda yapılandırılmış tüm botları bir liste halinde bulacaksınız



  • ' Yeni Bot'a tıklayın

  • Botunuza bir ad ve açıklama verin



  • Varsayılan akışları bulacaksınız: Bot sayfasında Merhaba, Hoş Geldiniz, Üzgünüm ve Üst Menü



  • Sağ bölmedeki + simgesine tıklayarak yeni akışlar oluşturabilir veya mevcut akışları üzerlerine tıklayarak düzenleyebilirsiniz.



  • Bot akışı sayfasında, ' Mesaj veya Soru ' sekmesi altında temsilcilerinize her diyalogda görüntülenecek gerekli mesajları veya soruları yapılandırabilirsiniz.

  • Temsilcilerinizin bu soruya yanıt olarak göndermek üzere tıklayabileceği giriş değerlerini (düğmeler, metin alanı, atlıkarınca vb.) tanımlamak için Kullanıcı girişini al ' seçeneğini kullanın.



  • Eylemler ' sekmesi altında etkinlikleri ayarlayabilirsiniz: API'yi tetikleme, Özellik ekleme, Botu devre dışı bırakma veya Yeni bir konuşma başlatma



  • ' Koşullar ve Yol ' sekmesi altında aracıyı farklı bir akışa veya iletişim kutusuna yönlendirecek bir koşul yapılandırılmadığı sürece, oluşturulan tüm iletişim kutuları daha sonra yürütülür



  • Önizleme ' seçeneği, oluşturduğunuz yapılandırmayı doğrulamak için Assist botunun önizlemesini görmenize olanak tanır



  • Botunuz kurulduktan sonra, onu Freshdesk'teki gerekli temsilci gruplarıyla eşleştirmek için sağ bölmedeki ' Grup Eşleme '
    simgesine tıklayın . Örneğin, faturalandırma yardımı botunu Freshdesk'teki 'Faturalandırma' grubuyla eşleyin



  • Gruptaki temsilciler bu Assist botunu Freshconnect widget'ından tetikleyebilecek


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız