Çeşitli bölgelerde küresel olarak çalışan temsilcileriniz olduğunda, temsilciye en iyi anlayacağı dilde yardımcı olan bir bot, temsilci deneyimini ve verimliliğini artıracaktır. Assist bot oluşturucusu ile tek bir bölmede birden fazla dili yapılandırabilir, böylece botunuzun çok dilli olmasını sağlayabilirsiniz. Belirli bir konuşmanın başka bir dil için güncellenmesi gerekiyorsa, buna bot oluşturucudan erişebilir ve konuşmayı yalnızca o dil için güncelleyebilirsiniz.
Çok dilli botların kurulumuna yönelik hızlı bir kılavuz:
- Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın
- Freddy yapılandırması altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Destek botu'na gidin
Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin
Sağ gezinme çubuğundaki ' Çok Dilli ' simgesine tıklayın
- Açılır menüden doğru bot sürümünün seçildiğinden emin olun
' Yeni Dil Ekle ' seçeneğine tıklayın ve açılır menüden gerekli tüm dilleri ekleyin
' Orijinal betiği indir ' seçeneğine tıklayarak ana dilin bot betiğini indirin
Ana dil metnini komut dosyasındaki gerekli çevirilerle değiştirin ve güncellenen dosyayı Assist bot oluşturucusunun içindeki ilgili dile göre yükleyin
Ayrıca dosyanın en son ne zaman güncellendiğini de bileceksiniz
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız