Freshdesk'te üç farklı yolla temsilci tarafından yeni bir bilet oluşturulabilir.
- Bir temsilci, müşteri destek portalından talebini veya sorgusunu yazarak yardım masasında bir destek talebi oluşturabilir.
- Bir temsilci, müşteri tarafından bir sorgu / talep ile doğrudan temasa geçtiğinde müşteri adına bir destek talebi oluşturabilir. Burada, temsilci, talepte bulunan müşterinin adıyla, Aracı portalından bileti oluşturur.
- Bir müşteri adına temsilci destek eposta aracılığıyla bildirim oluşturabilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız