Freshdesk içerisinde bilet oluşturulduğunda, cevap olarak çözüm makalesi gönderebilmek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
Öncelik ile biletin içerisinden yapılmakta olan bu işlem 3 temel adımdan oluşmaktadır.
1) Bilet içerisinden "Yanıtla" butonuna tıklayınız.
2) "Önerilen Çözümler" butonuna tıklayınız.
3) Sağ tarafta çıkan bölümde Önerilen Çözümlerinizi görebilirsiniz. Arama yapıp istediğiniz çözümü bulabilir ve müşterilerinize gönderebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız