Otomatik Triyajın Ayarlanması

Şu tarihte değiştirildi Cum, 1 Arl, 2023 şunda: 3:29 AM

Otomatik Triyaj, Freddy tarafından desteklenen bir özelliktir ve gelen biletleri otomatik olarak sınıflandırarak temsilcilerin zaman ve çaba kazanmalarını sağlar. Otomatik Triyaj, mevcut bilet verilerinden öğrenerek temsilcilere yeni biletler için bilet alanı değeri önerileri sağlar.

Varsayılan olarak, Freshdesk Otomatik Triyaj'ı bilet önceliği alanı için etkinleştirir. Ayrıca, en az 2000 bilet içeren hesaplar için Otomatik Triyaj'ın varsayılan olarak etkin olduğunu, bilet Türü ve Grup alanları için göreceksiniz. Ayrıca, Otomatik Triyaj'ı başka bilet alanları için de talep edebilirsiniz.

Otomatik Triyaj kurulduğunda ve etkinleştirildiğinde, etkinleştirilen bilet alanları için tüm biletlerde öneriler görmeye başlayacaksınız.

Bu makalede, bilet alanları için Otomatik Triyaj önerilerini nasıl kurup yöneteceğimizi tartışacağız. Önerileri nasıl kullanacağınızla ilgili ayrıntılar için Otomatik Triyaj önerileri kullanma bölümüne bakın.

1. Varsayılan Otomatik Triyaj alanlarını Görüntüleme/Yönetme 

2Yeni alanları talep etme 

3. Otomatik Triyaj önerilerini etkinleştirme veya devre dışı bırakma 

4. Otomatik Triyaj önerilerini otomatik olarak güncelleme 

5. Otomatik Triyaj talebini silme 

Varsayılan Otomatik Triyaj Alanlarını Görüntüleme/Yönetme 

Eğer Girişim planında iseniz, Otomatik Triyaj varsayılan olarak "Öncelik" bilet alanı için etkinleştirilmiş olacaktır. Ayrıca, hesabınızda en az 2000 bilet varsa, varsayılan olarak "Tip" ve "Grup" alanları için de Otomatik Triyaj'ı göreceksiniz.

Varsayılan alanları görüntülemek için:

  1. 1. Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın.
  2. 2. Yönetici > İş Akışları > Otomatik Triyaj bölümüne gidin. Burada, Otomatik Triyaj'ın varsayılan olarak Öncelik için etkinleştirildiğini görebilirsiniz.
  3. Şimdi, Öncelik için tüm gelen biletlerde öneriler görmeye başlayacaksınız. Öncelik için otomatik önerileri kapatmak istiyorsanız, seçeneği devre dışı bırakın. Otomatik Triyaj önerilerini görüntüleme, etkinleştirme veya devre dışı bırakma işlemlerini nasıl yapacağınızı görmek için aşağıdaki bölüme göz atın.


Yeni Alan Talebi

 Varsayılan bilet alanı olan "Öncelik"in yanı sıra, ek bilet alanları için Otomatik Triyaj önerileri talep edebilirsiniz.

  1. 1. Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın.
  2. 2. Yönetici > İş Akışları > Otomatik Triyaj bölümüne gidin.
  3. 3. "Yeni talep" seçeneğine tıklayın.


  1. 4. Otomatik Triyaj tahminlerini etkinleştirmek istediğiniz alanları seçin. 

  1. 5. Onayla'ya tıklayın. 
  2. 6. Bu, talebinizi Freshdesk destek ekibine iletecektir.

    Ne olacak? Talebinizi gönderdikten sonra, Freshdesk'in Veri Bilimi ekibi tarafından işlenir. Durum hakkında size e-posta yoluyla güncelleme yapılacaktır. Talebin durumuna bağlı olarak, Otomatik Triyaj ana ekranındaki her talep edilen bilet alanının yanında aşağıdaki etiketleri göreceksiniz.

  3. Talep Edildi

  4. Bu, Freshdesk ekibinin belirli bir alan için Otomatik Triyaj önerilerinizi işlediği zaman görünür. Bu süre zarfında ekibimiz, mevcut verilerinizin Otomatik Triyaj'ın yeni biletler için doğru bilet alanı değeri önerileri yapmak üzere öğrenmesi için yeterli olup olmadığını kontrol eder.


  5. Yetersiz Veri

    Eğer ekibimiz belirli bir bilet alanı için önerilerde bulunmak için mevcut verilerin yeterli olmadığını fark ederse, o alandaki 'Yetersiz veri' etiketini göreceksiniz.

    Hazır

    Ekibimiz yeni bir alan talebini onaylarsa ve işlerse, bilet alanının yanında Hazır etiketini göreceksiniz. Bu, bu alan için önerileri etkinleştirmeye hazır olduğunuz anlamına gelir. Ancak, önerileri manuel olarak etkinleştirene kadar otomatik olarak etkinleştirilmeyecek.


  6. Otomatik Triyaj önerilerini etkinleştirme veya devre dışı bırakma

    1. 1. Bir bilet alanı "Hazır" olarak işaretlendikten sonra, önerileri etkinleştirmek için bilet alanının yanındaki açma/kapama düğmesine tıklayabilirsiniz.
    2. 2. Şimdi, tüm yeni gelen biletler için etkinleştirilen alan için öneriler almaya başlayacaksınız.
    3. 3. Önerileri devre dışı bırakmak için düğmeyi tekrar kapatın.

    4. Auto Triage Önerilerini Otomatik Olarak Güncelleme

      Bilet alanları için otomatik onayı ve uygulamayı seçebilirsiniz. Eğer etkinleştirilirse, öneriler otomatik olarak biletler için güncellenecek, bu da ajanların önerileri manuel olarak uygulamasına gerek olmadığı anlamına gelir. Ancak, değerleri istedikleri zaman değiştirebilirler. Bu ayar, hesabınız için varsayılan olarak devre dışı bırakılmıştır.

      Bu ayarı etkinleştirip otomasyon kurallarıyla eşleştirdiğinizde, temsilci müdahalesi olmadan gelen biletleri doğru temsilcilere/gruplara sınıflandırabilir ve yönlendirebilirsiniz.

      1. Otomatik olarak Otomatik Triyaj önerilerini güncellemek istediğiniz bilet alanının yanındaki üç noktaya tıklayın.



    5. 2. Ayarlar'a tıklayın. 
    6. 3. Ayarlar sayfasında, Otomatik Güncelleme'yi seçin. 


    7. 4. Aşağı kaydırın ve Kaydet'e tıklayın. 

    8. Otomatik Triyaj talebini silme

    9. 'İstenen' durumunda olan bir bilet alanını silmeyi seçebilirsiniz. Bir kez silindiğinde, o belirli alan için olan talebiniz daha fazla işlenmeyecektir.

  7. Not: Bir bilet alanını yalnızca 'İstenen' durumundayken silebilirsiniz. Diğer herhangi bir durumdaki alanlar için isteğe bağlı olarak önerileri devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz. 

  8. Bir bilet alanını nasıl sileceğiniz

    1. İstenen bilet alanınız için açma/kapama düğmesinin yanındaki üç noktaya tıklayın.

  9.  
    2. Sil'e tıklayın. 


    1. Not: Bir bilet alanını yalnızca 'İstenen' durumundayken silebilirsiniz. Diğer herhangi bir durumdaki alanlar için isteğe bağlı olarak önerileri devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz.






Not: Bir bilet alanını yalnızca 'İstenen' durumundayken silebilirsiniz. Diğer herhangi bir durumdaki alanlar için isteğe bağlı olarak önerileri devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz.



Not: Bir bilet alanını yalnızca 'İstenen' durumundayken silebilirsiniz. Diğer herhangi bir durumdaki alanlar için isteğe bağlı olarak önerileri devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz.




    1.  

      Not: Bir bilet alanını yalnızca 'İstenen' durumundayken silebilirsiniz. Diğer herhangi bir durumdaki alanlar için isteğe bağlı olarak önerileri devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz.



    2. Auto Triage talebini silme: 'İstenen' durumunda olan bir bilet alanını silmeyi seçebilirsiniz. Bir kez silindiğinde, o belirli alan için olan talebiniz daha fazla işlenmeyecektir.


    3. Ayarlar'a tıklayın. Ayarlar sayfasında, Otomatik Güncelleme'yi seçin.


    4. Auto Triage önerilerini otomatik olarak güncelleme:

      Bilet alanları için otomatik onayı ve uygulamayı seçebilirsiniz. Eğer etkinleştirilirse, öneriler otomatik olarak biletler için güncellenecek, bu da ajanların önerileri manuel olarak uygulamasına gerek olmadığı anlamına gelir. Ancak, değerleri istedikleri zaman değiştirebilirler. Bu ayar, hesabınız için varsayılan olarak devre dışı bırakılmıştır.

      Bu ayarı etkinleştirip otomasyon kurallarıyla eşleştirdiğinizde, ajan müdahalesi olmadan gelen biletleri doğru ajanlara/gruplara sınıflandırabilir ve yönlendirebilirsiniz.

      Otomatik olarak Auto Triage önerilerini güncellemek istediğiniz bilet alanının yanındaki üç noktaya tıklayın.




  1. Yetersiz Veri

    Eğer ekibimiz belirli bir bilet alanı için önerilerde bulunmak için mevcut verilerin yeterli olmadığını fark ederse, o alandaki 'Yetersiz veri' etiketini göreceksiniz.

    Hazır

    Ekibimiz yeni bir alan talebini onaylarsa ve işlerse, bilet alanının yanında Hazır etiketini göreceksiniz. Bu, bu alan için önerileri etkinleştirmeye hazır olduğunuz anlamına gelir. Ancak, önerileri manuel olarak etkinleştirene kadar otomatik olarak etkinleştirilmeyecek.






Yeni alan talebi: Varsayılan bilet alanı olan "Priority"nin yanı sıra, ek bilet alanları için Auto Triage önerileri talep edebilirsiniz.

  1. Freshdesk hesabınıza yönetici olarak giriş yapın.
  2. Yönetici > İş Akışları > Auto Triage bölümüne gidin.
  3. "Yeni talep" seçeneğine tıklayın.



















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız