Customer 360 - Müşteriniz hakkında eksiksiz bilgi edinin

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 2 Ağu, 2023 şunda: 8:31 AM

Çok kanallı(Omnichannel) müşteri zaman çizelgesi:


Çok kanallı müşteri zaman çizelgesi, temsilcilere müşterinin işletmeye ulaşmadan önceki tüm yolculuğunu sağlar. Bu, tüm önemli faaliyetleri, yani sohbet, telefon, e-posta gibi çeşitli kanallar aracılığıyla destek ekibiyle olan geçmiş etkileşimleri içerecektir. Bu sayede temsilciler, müşterinin ulaştığı sorunu hızlı bir şekilde anlayacak ve buna göre onlara yardımcı olacaktır.


İletişim bilgileri sayfasının altındaki zaman çizelgesi sekmesi, aracılara işletmenin müşteriyle olan tüm geçmiş etkileşimlerini sağlar:





Müşteri Notları:


Çoğu zaman, siz ve ekip üyeleriniz müşterileriniz (kişiler ve şirketler) hakkında ek ayrıntılara sahip olabilirsiniz. Onlarla etkileşiminize bağlı olarak bu ayrıntıları yakalamak için dokümanlar, elektronik tablolar veya diğer araçları kullanıyor olabilirsiniz.


Temsilcileriniz, eklenecek her yardımcı not olduğunda araçlar ve belgeler arasında geçiş yaparak zaman harcıyor olabilir. Yeni Müşteri 360 özelliği ile temsilcileriniz müşteriler hakkında bilmeleri gereken her şeye Freshdesk içerisinde sahip olabilirler.



Aşağıdakileri yakalamak için notlar bölümünü kullanabilirsiniz:


Uygulama ve/veya kurulum detayları


Referanslar ve/veya incelemeler


Özellik istekleri


Sözleşme belgeleri


Ve ekibinize yardımcı olabilecek her türlü bilgi


Bazı işletmeler için, özel bir temsilci belirli bir kişi/şirket için tek temas noktası olabilir. Bu temsilcinin yokluğunda, gerekli tüm ayrıntılar 'Notlar'da kaydedilmişse, diğer herhangi bir ekip üyesi devreye girebilir ve müşteriye sorunsuz bir şekilde yardımcı olabilir.



Bu yeni 'Notlar' alanı metni biçimlendirmenize ve ayrıca ekler eklemenize olanak tanır.


Bir Kişi için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:


Sol panelden Kişiler sekmesine gidin


İstediğiniz kişiye tıklayın


İletişim sayfasındaki 'Notlar' sekmesine gidin


Devam edin ve 'Bu kişi hakkında not ekle' bölümüne tıklayarak bu kişiye bir not ekleyin


Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin


Bu notun bir parçası olarak 20 MB'a kadar ek ekleyebilirsiniz




Bir Şirket için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:


* Sol panelden Kişiler sekmesine gidin.


* Sol üst köşedeki hamburger simgesine tıklayın ve ardından Şirket listesi sayfasına gitmek için               'Şirketler'e tıklayın


* İstediğiniz şirkete tıklayın


* Şirket sayfasındaki "Notlar" sekmesine gidin 


* Devam edin ve 'Bu şirket hakkında not ekle' bölümüne tıklayarak bu şirkete bir not ekleyin


* Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin


* Bu notun bir parçası olarak 20 MB'a kadar ekler ekleyebilirsiniz.


* Ayrıca, notu oluştururken veya güncellerken açılır menüyü kullanarak notu Genel veya Referans (varsayılan değerler) olarak kategorize edebilirsiniz.




Eklediğiniz en son not varsayılan olarak ilk önce görüntülenecektir. Notları kişi/şirket için ekledikten sonra istediğiniz zaman düzenleyebileceksiniz. Ayrıca gerekli olmadığında notu silebileceksiniz.


NOT: 

* Bir not silindikten sonra geri yüklemek mümkün değildir. 


* Eklediğiniz notlar yalnızca yardım masası içindeki temsilciler tarafından görülebilir, müşteriler tarafından görülemez.


* Notlar alanının bir parçası olarak eklediğiniz tüm ayrıntılar yalnızca Kişi veya Şirket sayfasına                 erişildiğinde kullanılabilir olacaktır.







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız