Çok kanallı(Omnichannel) müşteri zaman çizelgesi:
Çok kanallı müşteri zaman çizelgesi, temsilcilere müşterinin işletmeye ulaşmadan önceki tüm yolculuğunu sağlar. Bu, tüm önemli faaliyetleri, yani sohbet, telefon, e-posta gibi çeşitli kanallar aracılığıyla destek ekibiyle olan geçmiş etkileşimleri içerecektir. Bu sayede temsilciler, müşterinin ulaştığı sorunu hızlı bir şekilde anlayacak ve buna göre onlara yardımcı olacaktır.
İletişim bilgileri sayfasının altındaki zaman çizelgesi sekmesi, aracılara işletmenin müşteriyle olan tüm geçmiş etkileşimlerini sağlar:
Müşteri Notları:
Çoğu zaman, siz ve ekip üyeleriniz müşterileriniz (kişiler ve şirketler) hakkında ek ayrıntılara sahip olabilirsiniz. Onlarla etkileşiminize bağlı olarak bu ayrıntıları yakalamak için dokümanlar, elektronik tablolar veya diğer araçları kullanıyor olabilirsiniz.
Temsilcileriniz, eklenecek her yardımcı not olduğunda araçlar ve belgeler arasında geçiş yaparak zaman harcıyor olabilir. Yeni Müşteri 360 özelliği ile temsilcileriniz müşteriler hakkında bilmeleri gereken her şeye Freshdesk içerisinde sahip olabilirler.
Aşağıdakileri yakalamak için notlar bölümünü kullanabilirsiniz:
Uygulama ve/veya kurulum detayları
Referanslar ve/veya incelemeler
Özellik istekleri
Sözleşme belgeleri
Ve ekibinize yardımcı olabilecek her türlü bilgi
Bazı işletmeler için, özel bir temsilci belirli bir kişi/şirket için tek temas noktası olabilir. Bu temsilcinin yokluğunda, gerekli tüm ayrıntılar 'Notlar'da kaydedilmişse, diğer herhangi bir ekip üyesi devreye girebilir ve müşteriye sorunsuz bir şekilde yardımcı olabilir.
Bu yeni 'Notlar' alanı metni biçimlendirmenize ve ayrıca ekler eklemenize olanak tanır.
Bir Kişi için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:
Sol panelden Kişiler sekmesine gidin
İstediğiniz kişiye tıklayın
İletişim sayfasındaki 'Notlar' sekmesine gidin
Devam edin ve 'Bu kişi hakkında not ekle' bölümüne tıklayarak bu kişiye bir not ekleyin
Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin
Bu notun bir parçası olarak 20 MB'a kadar ek ekleyebilirsiniz
Bir Şirket için not eklemeye yönelik hızlı kılavuz:
* Sol panelden Kişiler sekmesine gidin.
* Sol üst köşedeki hamburger simgesine tıklayın ve ardından Şirket listesi sayfasına gitmek için 'Şirketler'e tıklayın
* İstediğiniz şirkete tıklayın
* Şirket sayfasındaki "Notlar" sekmesine gidin
* Devam edin ve 'Bu şirket hakkında not ekle' bölümüne tıklayarak bu şirkete bir not ekleyin
* Nota bir başlık verin ve açıklamayı ekleyin
* Bu notun bir parçası olarak 20 MB'a kadar ekler ekleyebilirsiniz.
* Ayrıca, notu oluştururken veya güncellerken açılır menüyü kullanarak notu Genel veya Referans (varsayılan değerler) olarak kategorize edebilirsiniz.
Eklediğiniz en son not varsayılan olarak ilk önce görüntülenecektir. Notları kişi/şirket için ekledikten sonra istediğiniz zaman düzenleyebileceksiniz. Ayrıca gerekli olmadığında notu silebileceksiniz.
NOT:
* Bir not silindikten sonra geri yüklemek mümkün değildir.
* Eklediğiniz notlar yalnızca yardım masası içindeki temsilciler tarafından görülebilir, müşteriler tarafından görülemez.
* Notlar alanının bir parçası olarak eklediğiniz tüm ayrıntılar yalnızca Kişi veya Şirket sayfasına erişildiğinde kullanılabilir olacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız