Onay Süreci : Genel Bakış

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 31 Tem, 2023 şunda: 2:24 AM

İşinizde, belirli eylemlerin bir veya daha fazla üst düzey karar merciinin onayına ihtiyaç duyduğu birkaç durum olabilir. Örneğin, müşterilere ürün indirimi sunan satış temsilcileri, bunu yapmadan önce müdürlerinin onayına ihtiyaç duyar. Bir kampanya planlayan pazarlamacıların, kampanyaya devam etmek için pazarlama başkanının yanı sıra finans başkanının da onayına ihtiyacı olabilir. Daha fazla kullanım durumu bulmak için bu öğreticiyi okuyun.


CRM veri tabanınızda, onaylanması gereken bir sürü karar varken, kayıtları tasnif etmek ve birilerinin onayına göndermek yorucu bir iş haline gelir. Zoho CRM'in iş akışı onay süreci, tüm onay sürecini otomatikleştirerek bunu kolaylaştırır.


Otomasyonu yönetme profili iznine sahip kullanıcılar, onay için hangi kayıtların gönderileceğini temel alan ölçütler belirleyerek onay sürecini ayarlayabilir. Onay ve ret durumunda gerçekleştirilecek bir dizi eylem de ekleyebilirsiniz.


https://www.youtube.com/watch?v=rFOJgrmVcEk


Kullanılabilirlik:

İzin gereklidir: 

Profillerinde İş akışını yönetme izni olan kullanıcılar bu özelliğe erişebilir.

Onay sekmesi tüm kullanıcılar için görüntülenecektir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız