Değişiklik Talepleri

Şu tarihte değiştirildi Prş, 4 Ock şunda: 6:05 AM


Uygulanabilir Planlar


Başlangıç Büyüme Profesyonel Kurumsal



Günlük yoğun ve sürekli değişikliklere maruz kalan kuruluşlar için, talep sahipleri kaydedilen değişikliklere ve üzerinde gerçekleştirilen eylemlere daha az görünürlük sahibidir.


Freshservice ile iş kullanıcıları artık portal içinden bir değişiklik talebi oluşturabilir, talebe yanıt verebilir, değişiklik üzerinde gerçekleştirilen her eylemi takip edebilir ve her bir eylem gerçekleştiğinde bildirim alabilir. 



Talep sahiplerinin değişiklik talebi için izin isteme nasıl etkinleştirilir? 


  • Freshservice hesabınızda, Admin -> Kanallar -> Diğer Kanallar -> Destek Portalı'na gidin. 

  • Eğer hesabınızda birden fazla iş alanı varsa, Admin > Genel Ayarlar -> Kanallar -> Diğer Kanallar -> Destek Portalı'na gidin. 

  • İzin vermek istediğiniz talep sahibi gruplarına değişiklik talebi oluşturma seçeneğini etkinleştirin ve talep sahibi gruplarını ekleyin. 

  • Talep sahibi grupları ekledikten sonra Kaydet'e tıklayabilirsiniz, böylece talep sahipleri artık kendi self-servis portalı içinde değişiklikler sekmesini görebilir. 


  • Yönetici paneline giderek (Admin-> Servis Yönetimi altında) -> Alan Yöneticisi -> Değişiklik Alanları -> Alan Adı (örneğin: Grup), talep sahibinin formu görmesini, düzenlemesini veya göndermeden önce zorunlu hale getirmesini istediğiniz alanı seçebilirsiniz. 


  • Ayrıca, değişiklik alanlarının altında yer alan 'Sadece kendilerine atanan varlıkları göster/Herhangi bir varlığı ara ve ilişkilendir' onay kutusunu etkinleştirebilir ve kontrol edebilirsiniz, böylece talep sahipleri değişiklik formundan doğrudan varlıkları ilişkilendirebilir. 


Not: Planlama bölümü altındaki tüm varsayılan alanlar, talep sahibinin bir değişiklik talebini doldururken görülecektir. 


Portal üzerinden nasıl değişiklik talepleri oluşturulur? 


  • Talep sahibi portalına giriş yaptığında, Changes (Değişiklikler) -> New Change (Yeni Değişiklik) sekmesine giderek değişiklik taleplerini oluşturabilirler. 

  • Değişiklik talebini göndermek için gerekli ayrıntıları doldurun, bir varlıkla ilgili bir sorun varsa varlığı ilişkilendirin ve Gönder'e tıklayın. 


  • Değişiklik talep sahipleri artık değişiklik üzerinde meydana gelen önemli güncellemelerden haberdar olabilmek için daha fazla katılımcı ekleyebilirler. Bu katılımcılar aynı zamanda değişiklik üzerine notlar olarak yorumlarını girebilirler. 



  • Ajan değişiklik talebini aldığında, Notes (Notlar) -> Add New (Yeni Ekle) sekmesine gidip Public note (Genel Not)/Private note (Özel Not) seçeneklerinden birini seçebilir ve notun talep sahibine görünür olup olmamasını belirleyebilir. 




Bilgi: Ajanlar, genel/özel notları aynı zamanda iş akışı otomasyoncusundaki olay ve eylem düğümleri olarak da ekleyebilirler. 


  • Talep sahibi, değişiklik için bir onay kararı için uygulama içi bildirimleri etkinleştirebilir. Bunun için simgesine tıklayıp -> Ayarlar -> Ayarlar'a gidip ilgili kutuyu işaretlemelidir.


  • Benzer şekilde, bir not değişikliğe eklendiğinde talep sahibini bilgilendirmek için Yönetici -> E-posta Bildirimleri (Hesap Ayarları altında) -> Değişiklikler'den 'Değişikliklere Not Eklendi' e-posta bildirimini etkinleştirerek talep sahibine bildirim gönderebilirsiniz. 


Dikkat!

  • Ajanlar, değişiklik talebi seçeneği portalda etkinleştirilmişse yalnızca genel/özel notları değişiklik talebine ekleyebilirler. 






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız