Freshdesk'teki aracılar "Tam zamanlı" veya "Ara sıra" olabilir.
Tam zamanlı temsilciler, her gün yardım masanızda oturum açacak olan çekirdek destek ekibinizdeki kişilerdir.
Geçici temsilciler , CEO veya saha personeliniz gibi ayda yalnızca birkaç kez oturum açması gereken kişilerdir. Bu şekilde, işletmenizin satış ve pazarlama gibi diğer departmanlarından kişiler, sizin bir ay boyunca ek bir temsilci koltuğu satın almanıza gerek kalmadan oturum açabilir ve zaman zaman belirli müşteri sorgularıyla ilgilenebilirler.
Bir plan seçtiğinizde kaç tane tam zamanlı temsilci için ödeme yapmış olursanız olun, Freshdesk'inize sınırsız sayıda Geçici Temsilci ekleyebilirsiniz .
Her ara sıra temsilci, destek portalınıza giriş yaptıkları her gün için bir Day Pass kullanacaktır. Örneğin, bir günlük geçişiniz varsa ve bir müşteri temsilcisi sabah 8'de yardım masasına giriş yaparsa, günlük geçiş gün sonuna kadar (00.00) geçerli olacaktır. EOD , Pro planında veya üzerindeyseniz ara sıra aracının saat dilimine göre hesaplanacaktır . Büyüme planındaysanız , EOD, yardım masanızın saat dilimini temel alacaktır.
Lütfen 24 saat içinde kalan sürenin bir sonraki güne taşınmayacağını unutmayın. Ve günlük izin olmadığında ara sıra bir temsilcinin oturum açmasına izin verilmeyecektir. Ara sıra bir temsilci, tam zamanlı bir temsilci ile aynı şekilde çalışacaktır.
Kullanım Geçmişi, tarihi, aracı adını ve e-posta adresini takip ederek satın aldığınız gün geçişlerini kullanan ara sıra aracıları takip etmenizi sağlar. Bir yönetici , Yönetici Sekmesi > Hesap > Günlük Geçişler'den erişebilir . Son 90 günlük kullanım geçmişini görüntüleyebilirsiniz ve kullanımınızı aracı adlarına göre daraltmak için bir filtreye de sahiptir.
Başlangıçta, her planda hesap başına 3 ücretsiz günlük giriş hakkı alacaksınız. Destek portalınızda bir hesap yöneticisi olarak oturum açıp Yönetici > Hesap > Günlük Geçişler'e tıklayarak Day Pass'leri toplu olarak satın alabilirsiniz.
İşte günlük geçiş fiyatları:
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız