BT destek ekipleri sıklıkla tekrarlayan çözümler gerektiren benzer olaylarla karşılaşır. Bu yinelenen sorunların belirlenmesi ve ele alınması zaman alıcı olabilir ve olay çözümünde gecikmelere yol açabilir. Freddy Co-Pilot, destek talebi ayrıntıları sayfasında otomatik bir olay popülasyonu özelliği sunarak bu zorluğu ele alıyor. Bu işlevsellik, geçmiş olaylardaki kalıpları analiz etmek ve tanımak için yapay zekadan yararlanır. Bir kullanıcı yeni bir destek talebi açtığında, Freddy Co-Pilot geçmiş olaylarla olan benzerliklere dayanarak ilgili bilgileri akıllı bir şekilde doldurur. Bu, destek temsilcilerinin mevcut sorun için bağlamı ve potansiyel çözümleri hızlı bir şekilde anlamalarına yardımcı olur.
Destek talebi ayrıntıları sayfasında Freddy önerileri > Benzer olaylar'a gidin.
Bu sekmeye tıklayarak ve yanıt olarak eklemek için biletin üzerine gelerek ayrıntıları genişletin.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız