Biletleri dışa aktarma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Mrt şunda: 9:06 AM

Freshservice ile hizmet masanızdan destek taleplerini dışa aktarmak çok kolaydır ve analiz, raporlama veya diğer sistemlerle sorunsuz entegrasyon için değerli verileri ve içgörüleri elde etmenizi sağlar. 


Destek taleplerini verimli bir şekilde dışa aktarmak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Olaylar listesi görünümü sayfasında, dışa aktarmak istediğiniz destek taleplerini filtreleyin. Ardından, işlemi başlatmak için 'Dışa Aktar' düğmesine tıklayın.


  2. Dışa aktarılan veriler için tercih ettiğiniz biçimi (CSV veya Excel) seçin.

  3. Filtrelenen destek taleplerinin üzerine uygulanacak ek filtreler eklemeyi seçebilirsiniz. 

    1. Zaman: Oluşturulma zamanı/ Çözülme zamanı/ Kapanma zamanı 

    2. Tarih Son 30 gün/ Son 7 gün/ Dünden itibaren/ Belirlenen tarih 

    
    

  1. Gerektiğinde ek alanları seçerek veya seçimlerini kaldırarak dışa aktarılan verileri özelleştirin.

  2. Belirtilen tarih aralığı için kapsamlı bilet ayrıntılarını içeren CSV/Excel dosyasını içeren bir e-posta gelen kutunuza düşer.


Sıkça Sorulan Sorular


  1. 30 günden fazla veri nasıl dışa aktarılır?

Bilet dışa aktarımı için varsayılan seçim 'Oluşturulma zamanı' 'Son 30 gün' olarak ayarlanmıştır, ancak 30 günden daha eski biletleri dışa aktarmak için 'Tarihi ayarla'yı seçerek istediğiniz tarih aralığını belirtebilirsiniz. 


  1. Oluşturulma tarihine dayalı biletler hangi durumlarda dışa aktarılmaz?                                                     Olay listesi görünümü sayfasındaki destek talebi filtresinde oluşturulma tarihi belirtilmişse, destek taleplerinin dışa aktarılabilmesi için 'Destek taleplerini dışa aktar' penceresinde seçilen filtrelerin destek talebi filtresiyle aynı olması ya da onun bir alt kümesi olması gerekir. 


  1. Dışa aktarılan dosyayı nerede bulabilirim? 

Rapor size postalanacaktır.


  1. Biletleri dışa aktarırken herhangi bir kısıtlama var mı?

Hayır, istenilen sayıda bilet alanı/istenilen tarih aralığı dışa aktarılabilir. 



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız