Talep sahipleri artık hizmet taleplerini ve destek taleplerini astlarıyla paylaşabilir. Paylaşıldıktan sonra, destek talebinin ayrıntılarını görüntüleyebilecek ve güncelleyebilecekler.

Örneğin, yeni bir çalışanın WFH kurulumu için birkaç varlık tedarik etmek üzere bir destek talebi oluşturduğunu düşünün. Gecikme yaşanıyor, bu nedenle bilet durumuna bakmak için yöneticisini devreye sokmak istiyor. Mevcut CC seçeneği onlara yalnızca artımlı güncellemeler sağlıyor ancak destek talebinin tam görünümünü vermiyor.


Destek talebi paylaşımı kurma

Bu seçenek, 03 Ekim 2022 tarihinden sonra oluşturulan tüm hesaplar için zaten etkindir. 


Tüm eski hesaplar için (03 Ekim 2022'den önce oluşturulmuş) Yönetici > Destek Portalı'na (Kanallar - Diğer Kanallar altında) gitmeleri gerekir.


Not: Seçeneğin etkinleştirildiğinden emin olmak için "Talep sahiplerinin destek taleplerini başkalarıyla paylaşmasına izin ver" seçeneğini işaretleyin ve "Evet "i seçin.



Destek portalından bilet paylaşan talep sahipleri


Paylaşmak istediğiniz bileti açın.


Adım1: "Paylaş" ı seçin

Adım 2: Bu, talep sahiplerinin iki seçeneğe sahip olmasını sağlayacaktır.

  • Kişi ekle - Biletin ayrıntılarını görüntüleyebilir ve güncelleyebilirler. E-posta bildirimleri etkinleştirilmişse, bilete karbon kopya (CC) olarak ekleneceklerdir.

  • Bilet izleyicisi - buraya eklenen kullanıcılar bilete karbon kopya (CC) olarak eklenecektir.


Adım 3: Destek talebi departman içinde başarıyla paylaşılır. 


Paylaşılan biletlere erişen temsilciler 


Temsilciler biletlere tüm biletler görünümünden erişebilir. Tek yapmaları gereken "Benimle paylaşıldı" ön tanımlı filtresini seçmektir.





Bilet diğer Talep Sahipleri ile paylaşılmışsa, portallarından görüntüleyebilirler.



Sıkça Sorulan Sorular


  1. Departmanımla ilişkili değişiklikleri görüntüleyebilir miyim?

Evet, bunu etkinleştirmek için yöneticinin ek olarak kullanıcı düzeyinde etkinleştirmesi gerekir.

Şuraya gidin:
Kullanıcı Yönetimi -> Talepçiler -> Diğer -> Talepçiyi Düzenle -> Departman Seç -> Biletleri ve değişiklikleri etkinleştir 



Bu seçenek etkinleştirildiğinde, kullanıcı söz konusu departmanla ilişkili destek taleplerini görüntüleyebilir

  1. Temsilciler departmanlarındaki tüm değişiklikleri görüntüleyebilir mi?

Hayır, yalnızca talep sahiplerinin departmandaki tüm değişiklikleri görüntülemesi sağlanabilir.


  1. Biletimi veya SR'mi herhangi biriyle paylaşabilir miyim?

Bir destek talebi veya hizmet talebi paylaşıldıktan sonra kalıcı bir eylemdir ve bu nedenle geri alınamaz. Ancak bunları artan bildirimler almaktan kaldırabilirsiniz.


  1. Bir paylaşımcı hangi eylemleri gerçekleştirebilir?

Bir destek talebi bir kişiyle paylaşıldığında, bu kişiye bir e-posta bildirimi gönderilir. Bildirimler etkinleştirilmişse, artımlı bildirimler de alırlar. "Benimle Paylaşıldı" görünümünden kendileriyle paylaşılan tüm destek taleplerini görüntüleyebilirler. Şunları yapabilirler

  • Destek talebine not ekleyebilir

  • Bilet alanlarını değiştirme

  • Bu bileti başkalarıyla daha fazla paylaşın.


  1. Yönetici hesapta paylaşımı devre dışı bırakırsa ne olur?

Bu, sonraki tüm işlemlere yansıyacak ve paylaşılan biletler ilgili kişilerle paylaşılmaya devam edecektir.


  1. Bileti kimlerle paylaşabilirim?

Kişi ekle: Yalnızca hesaptaki kişiler ve ayrıca yalnızca birincil e-posta adresini kullanan kişiler.

Bilet izleyicisi ekle: Hesap dışındaki kişileri ekleyebilir


  1. Bilete veya izleyici olarak kaç kişi ekleyebilirim?

Bilete veya izleyici olarak en fazla 50 e-posta kimliği eklenebilir.