Kullanıcılar farklı e-posta kimliklerinden e-posta gönderdiklerinde, Freshservice'te çift talep sahibi girişler oluşturabilirler. Bu, talepleri takip etmeyi zorlaştırabilir ve ajanlar için verimsiz olabilir. Neyse ki, Freshservice bu çift talep sahiplerini tek bir, birincil girişe birleştirme çözümü sunar.
İşte Freshservice'te çift talep sahiplerini birleştirmek için adımlar:
- Admin > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri bölümüne gidin. Hesabınız birden fazla çalışma alanına sahipse, Admin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri'ne gidin.
- Birincil talep sahibinin profilini seçin, açılır menü simgesine tıklayın ve Birleştir'i seçin.
- İkincil veya çift talep sahiplerini bulun ve '+' simgesini kullanarak onları seçin.
- Tümünü seçtikten sonra İlerle'ye tıklayın ve Birleştir'e devam edin.
Tüm ikincil talep sahipleri birincil talep sahibi ile birleştirildikten sonra aşağıdaki değişiklikler gerçekleşecektir:
- Tüm biletler, problemler, değişiklikler, sürümler, onaylar, etiketler vb. birincil talep sahibine taşınacaktır.
- Bir bilet, birincil bir e-posta kimliğinden gelen bir e-posta ile oluşturulmuşsa, tüm ajan cevapları ikincil e-postaya gidecektir. Ancak bilet üzerindeki talep sahibi birincil olan olacaktır.
- Tüm ikincil talep sahiplerinin departmanları, grupları ve CAB'leri birincil talep sahibine taşınacaktır.
- İlk doğrulanan e-posta kimliği birincil hale gelecektir.
- Eğer birincil talep sahibi için null alanlar varsa, o zaman ilk ikincil talep sahibinin verileri oraya güncellenecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız