Freshservice'te Talep Sahibi Şifresi Değiştirme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 11 Ock şunda: 6:17 AM

  • Helpdesk'inizde bir non-agent bir talep oluşturduğunda, talep sahibi olarak eklenir. Talep sahipleri için kullanıcı aktivasyon e-postasını etkinleştirmişseniz, şifrelerini etkinleştirme bağlantısına tıklayarak ayarlayabilirler. Ancak, bu özelliği etkinleştirmemişseniz (ve etkinleştirmek istemiyorsanız) ancak yine de bazı talep sahiplerinin helpdesk'inize erişebilmesini istiyorsanız, şifreleri kendiniz değiştirebilirsiniz. 

    Eğer bir yönetici, hesap yöneticisi veya "super admin" kontrollerine sahip başka bir temsilciyseniz, talep sahibinin şifresini sayfasına giderek değiştirebilirsiniz. Talep sahipleri şifre değişikliği hakkında otomatik bildirim almaz. 

    Yönetici olarak helpdesk'e giriş yapın. 

    Admin > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri'ne gidin.  

    Talep sahibinin profilini açın ve... 




  • Yeni şifreyi girdikten sonra, Kaydet'e tıklayın. 



Ancak, temsilciler, bir e-posta adresi ile ilişkilendirilmemiş bir talep sahibi için şifre belirleyemezler. 








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız