Kullanıcılar genellikle bir teknisyenin yanına gidip bir konuda yardıma ihtiyaçları olduğunu söyleme eğilimindedir. Bu gayri resmi bir taleptir ve düzgün bir şekilde kaydedilmesi için diğer talepler gibi hizmet masanıza kaydedilmesi gerekir. Ancak kişisel olarak bildirildiği için, temsilci tarafından manuel olarak yapılması gerekir.
Bunu yapmak için, temsilci portalından talep sahibi adına destek talebi formunu doldurmanız gerekecektir. Bunu bir teknisyen olarak yapacağınız için, formunuz talep sahibinin göreceğinden biraz farklı görünebilir. Form alanlarını kullanarak müşteri temsilcilerinizin ve talep sahiplerinin destek talebi alanlarını nasıl görüntüleyeceğini özelleştirebilirsiniz. Kategorizasyon ve olay yönetiminde size yardımcı olacak bazı daha gelişmiş alanlarla karşılaşabilirsiniz.
Temsilcilerin portalınız üzerinden taleplere giriş yapması için hızlı kılavuz:
Hizmet masanıza temsilci olarak giriş yapın.
Sağ üstteki + düğmesine tıklayın.
Biletin kategorisine göre Olay / Hizmet Talebi arasında seçim yapın.
Açıklamayı girin ve sorunla ilgili her türlü ayrıntıdan bahsedin.
Ek bilgileri doldurmak için bilet alanlarını kullanın.
Biletin durumunu Açık (üzerinde çalışmanız gerekiyorsa), Beklemede (bir şey bekliyorsanız) veya Çözüldü (sorun giderildiyse) olarak değiştirdiğinizden emin olun.
Gönder/İptal sekmesinden, bir bilet oluşturmak için Gönder ve Yeni düğmesine, bir bilet oluşturmak ve kapatmak için Gönder ve Kapat düğmesine ve sorunu çözmek için Gönder ve Çöz düğmesine tıklayın.
Ayrıca, bileti alıp üzerinde kendiniz çalışmak istiyorsanız, bilet özellikleri bölümünden bileti kendinize atamanız gerekecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız