Freshdesk Android Uygulamanızın Güvenliğini Parmak İzi ve Yüz Tanıma ile Sağlama

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:26 AM

Freshdesk iOS uygulamasını kullanıyorsanız bu makaleye gidin. 


Freshdesk mobil uygulamasına her eriştiğinizde, uygulama kilidini etkinleştirerek biyometri/şifre kullanılarak kimlik doğrulamasının yapılmasını sağlayabilirsiniz.


Şu anda, Freshdesk kimlik bilgilerini kullanarak uygulamada oturum açarsanız oturum, süre dolana veya manuel oturum kapatılana kadar geçerli kalır. Ancak bu süre zarfında cihaza erişimi olan herkes yardım masası bilgilerinize ulaşabilecektir. Uygulama kilidi devredeyken, uygulamayı her başlattığınızda, cihaza özel kimlik bilgilerinin şifre, Dokunma veya Yüz tanıma olarak paylaşılarak yetkilendirilmesi gerekecektir.


Uygulama kilidini ayarlama

  • Cihazda kimlik doğrulamanın ayarlanması:

Bu kurulum, Freshdesk uygulamasında uygulama kilidini etkinleştirmek için bir önkoşuldur. Cihazınızda kimlik doğrulamayı ayarlamak için aşağıda bağlantısı verilen talimatları izleyin. Yüz ve Dokunma tanıma özelliği etkinleştirilmiş cihazlarda kurulum konusunda yardım için lütfen cihaz üreticinizin web sitesine bakın.


  • Freshdesk için uygulama kilidini etkinleştirme

Kimlik doğrulamayı ayarladıktan sonra, başlamak için uygulamada etkinleştirmeniz gerekir. Cihazınızda uygulama kilidini etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Freshdesk uygulamasını açın ve uygulama ayarlarını açmak için profil simgesine tıklayın.
  • Ayarlar ekranında Uygulama kilidine tıklayın.

 

  • 'Uygulama kilidini kullan' seçeneğini açın. Cihazda kimlik doğrulamayı ayarlamadıysanız, kurulumu yapmak için telefon ayarları ekranına yönlendirileceksiniz.'
  • Cihazda kimlik doğrulamayı ayarladıysanız, şifreyi girerek/Dokunmatik tanıma sensörüne basarak ve Yüz tanıma için cihaza bakarak kimlik doğrulamayı onaylamanız istenecektir.
  • Geçiş etkinleştirildikten sonra uygulamanın ne sıklıkta kimlik doğrulama istemesi gerektiğini seçebilirsiniz. 
    1. Hemen - Uygulama simge durumuna küçültülüp yeniden açıldığında uygulama hemen kimlik doğrulaması isteyecektir.
    2. 1/5/15/30 dakika sonra - uygulama, uygulamanın simge durumuna küçültülmesi için belirlenen sürenin ardından kimlik doğrulama isteğinde bulunacaktır. O zamana kadar kullanıcılar uygulama verilerine doğrudan erişebilecek. 




Dikkat edilmesi gereken noktalar:    

  1. Cihaz düzeyinde kimlik doğrulamayı devre dışı bırakırsanız uygulama kilidi de otomatik olarak devre dışı bırakılır.  
  2. Freshdesk, kimlik doğrulama ayrıntılarınızı (şifre, parmak izi, yüz ayrıntıları) saklamaz. Uygulama yalnızca cihaz tarafından paylaşılan bilgileri kullanır.
  3. Uygulama kilidi ayarları yalnızca yapılandırıldığı cihazda kullanılabilir. Birden fazla cihaz kullanıyorsanız uygulama kilidini tüm cihazlarda ayrı ayrı yapılandırmanız gerekir.
  4. Ayarlar, Freshdesk oturum açma kimlik bilgilerine bağlı değildir. Bir cihazda hesap değiştirirseniz aynı uygulama kilidi ayarı geçerli olacaktır.


Uygulamayı uygulama kilidiyle açma

Freshdesk mobil uygulamasında uygulama kilidini etkinleştirdikten sonra, uygulamayı her açtığınızda (veya uygulama ayarlarında yapılandırılan süreye göre) kimlik doğrulaması yapmanız istenecektir. Dokunma tanıma/Yüz tanıma kimlik doğrulaması başarısız olursa uygulamaya erişim sağlamak için şifrenizi girebilirsiniz.


Sorularınız için  lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız