Freshdesk iOS ve Android Mobil Uygulamasında Threads'i Kullanma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:27 AM

İÇİNDEKİLER


Not: Şubat 2023'ten önce oluşturulan Freshdesk hesaplarında Threads, Mart 2023'ün sonuna kadar etkinleştirilecektir.


Temsilciler, Freshdesk iOS ve Android Uygulamalarındaki Konuları kullanarak paydaşları 

bir destek bildirimine davet edebilir ve karmaşık sorunlar/konular üzerinde işbirliği yapabilir. 

Freshdesk mobil uygulamanızda Threads'i deneyimlemek için lütfen 

Freshdesk web uygulamasında Threads'i etkinleştirdiğinizden emin olun.

Özel Notlar

Freshdesk uygulamasında özel not eklemek istediğiniz bileti açın ve alttaki banner'da 'not ekle'ye tıklayın. 

Özel notlarda, genel notlarda, temsilci yanıtlarında ve müşteri yanıtlarında özel ileti dizileri oluşturulabilir. 




Mevcut Özel notlara, müşteri yanıtlarına veya temsilci yanıtlarına Özel Konular eklemek için aşağıdaki 

adımları takip edebilirsiniz.

  • Bilet açın, sağ üstteki 3 noktaya tıklayın
  • Freshdesk, eklediğiniz tüm yanıtlar için özel bir not dizisi oluşturur. Metin kutusunun altındaki 
    ekle düğmesini kullanarak yanıtınıza ekler ekleyebilirsiniz.


Konuları kullanırken lütfen aşağıdaki sınırlamalara dikkat edin:

  • Temsilciler yalnızca kendi mesajlarını düzenleyebilir ve silebilir. 
    Temsilciler gönderilen ekleri de silebilir, ancak yalnızca mesajlarında.
  • Bir biletteki maksimum konu sayısı - 100
  • Bir bağlantıdaki maksimum ileti dizisi sayısı (Çapa, biletteki herhangi bir mesaj anlamına gelir - 
    temsilci yanıtı, müşteri yanıtı, özel not, genel not) - 5
  • Bir başlıktaki maksimum mesaj sayısı - 400
  • Bir ekin maksimum boyutu - 20 MB
  • Tüm özel konularınıza bilet ekranından ulaşabilirsiniz. 
    Belirli bir nota tıkladığınızda tüm yanıtları gösterecek başlık açılacaktır.


Konuları İlet

  • Freshdesk Mobile uygulamasında yönlendirmek istediğiniz bildirimi açın ve alt kısımdaki 
    menü çubuğundaki 'ilet' düğmesine tıklayın. Ayrıca bir bağlantıdan (özel not, genel not, 
    temsilci yanıtı veya müşteri yanıtı) ileri bir ileti dizisi başlatabilirsiniz. Bağlantıyı seçip alttaki menü 
    çubuğunda 'ileri'yi tıklayabilirsiniz.
  • Bu, alıcının e-posta adresini, BCC'sini ve eklerini eklemek için bir iletme penceresi açar. İletimlere yanıt 
    aldığınızda, bunlar destek bildirimine ileri ileti dizileri olarak eklenir.



Mobil uygulamada iş parçacıklarıyla çalışma

Tüm özel not konuları, iletilen konular ve tartışma konuları destek penceresinde görüntülenir. 

Biletin altındaki tüm konuları bulmak için aşağı kaydırabilirsiniz. 

Ayrıca sağ üstteki üç noktaya tıklayıp 'Konular'ı da tıklayabilirsiniz. 

Bu, söz konusu destek talebindeki tüm konuları listeleyen yeni bir ekran açar.





Konu başlıklarının sağ üst köşelerindeki üç noktaya tıklayarak konuları silebilirsiniz. Bu menüyü kullanarak 

belirli bir konuyu konuşma olarak da iletebilirsiniz.




Konular: Mobil Uygulamadaki Sınırlamalar


Freshdesk Mobil Uygulamasında desteklenmeyen ileti dizileri için belirli sınırlamaların bulunduğunu 

lütfen unutmayın.

  • Tartışma Konuları:  Mobil uygulamada tartışma konuları oluşturulamaz. Ancak temsilciler 
    mobil uygulamada tartışma konularını görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve yanıtlayabilir.
  • Bildirimler: Aracılar, bildirimler listesinden okunmamış ileti dizilerine ilişkin göstergeleri görüntüleyebilir.
     Ancak, bilet veya konu sayfalarında hiçbir otomatik yenileme göstergesi olmayacaktır.
  • @bahsetmeler: Mobil uygulamadaki herhangi bir başlıktaki '@' bahsi etiketlenmez. @Bahsetme yalnızca 
    düz metin olarak görünecektir.
  • Konu konuşması parametreleri:  Belirli bir mesaj dizisindeki yanıtların sayısını görüntülemek 
    mümkün değildir. Bir ileti dizisi okunmamışsa, aracı yanıttaki 'okundu' durumunu görüntüleyemez.
  • Konu dizilerinde düzenleme: Temsilci, mobil uygulamadaki notları, yanıtları ve yazışmaları düzenleyemez.
  • Yeniden Gönder Düğmesi: Bir sorun nedeniyle bir mesaj teslim edilemediğinde, temsilciler 
    mesajın 'yeniden gönder' düğmesini göremez. Bunun yerine metin, mobil uygulamanın 
    metin düzenleyicisinde tutulacaktır.


Sorularınız için lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız