İÇİNDEKİLER
- Özel Notlar
- Konuları İlet
- Mobil uygulamada iş parçacıklarıyla çalışma
- Konular: Mobil Uygulamadaki Sınırlamalar
Not: Şubat 2023'ten önce oluşturulan Freshdesk hesaplarında Threads, Mart 2023'ün sonuna kadar etkinleştirilecektir.
Temsilciler, Freshdesk iOS ve Android Uygulamalarındaki Konuları kullanarak paydaşları
bir destek bildirimine davet edebilir ve karmaşık sorunlar/konular üzerinde işbirliği yapabilir.
Freshdesk mobil uygulamanızda Threads'i deneyimlemek için lütfen
Freshdesk web uygulamasında Threads'i etkinleştirdiğinizden emin olun.
Özel Notlar
Freshdesk uygulamasında özel not eklemek istediğiniz bileti açın ve alttaki banner'da 'not ekle'ye tıklayın.
Özel notlarda, genel notlarda, temsilci yanıtlarında ve müşteri yanıtlarında özel ileti dizileri oluşturulabilir.
Mevcut Özel notlara, müşteri yanıtlarına veya temsilci yanıtlarına Özel Konular eklemek için aşağıdaki
adımları takip edebilirsiniz.
- Bilet açın, sağ üstteki 3 noktaya tıklayın
- Freshdesk, eklediğiniz tüm yanıtlar için özel bir not dizisi oluşturur. Metin kutusunun altındaki
ekle düğmesini kullanarak yanıtınıza ekler ekleyebilirsiniz.
Konuları kullanırken lütfen aşağıdaki sınırlamalara dikkat edin:
- Temsilciler yalnızca kendi mesajlarını düzenleyebilir ve silebilir.
Temsilciler gönderilen ekleri de silebilir, ancak yalnızca mesajlarında. - Bir biletteki maksimum konu sayısı - 100
- Bir bağlantıdaki maksimum ileti dizisi sayısı (Çapa, biletteki herhangi bir mesaj anlamına gelir -
temsilci yanıtı, müşteri yanıtı, özel not, genel not) - 5 - Bir başlıktaki maksimum mesaj sayısı - 400
- Bir ekin maksimum boyutu - 20 MB
- Tüm özel konularınıza bilet ekranından ulaşabilirsiniz.
Belirli bir nota tıkladığınızda tüm yanıtları gösterecek başlık açılacaktır.
Konuları İlet
- Freshdesk Mobile uygulamasında yönlendirmek istediğiniz bildirimi açın ve alt kısımdaki
menü çubuğundaki 'ilet' düğmesine tıklayın. Ayrıca bir bağlantıdan (özel not, genel not,
temsilci yanıtı veya müşteri yanıtı) ileri bir ileti dizisi başlatabilirsiniz. Bağlantıyı seçip alttaki menü
çubuğunda 'ileri'yi tıklayabilirsiniz. - Bu, alıcının e-posta adresini, BCC'sini ve eklerini eklemek için bir iletme penceresi açar. İletimlere yanıt
aldığınızda, bunlar destek bildirimine ileri ileti dizileri olarak eklenir.
Mobil uygulamada iş parçacıklarıyla çalışma
Tüm özel not konuları, iletilen konular ve tartışma konuları destek penceresinde görüntülenir.
Biletin altındaki tüm konuları bulmak için aşağı kaydırabilirsiniz.
Ayrıca sağ üstteki üç noktaya tıklayıp 'Konular'ı da tıklayabilirsiniz.
Bu, söz konusu destek talebindeki tüm konuları listeleyen yeni bir ekran açar.
Konu başlıklarının sağ üst köşelerindeki üç noktaya tıklayarak konuları silebilirsiniz. Bu menüyü kullanarak
belirli bir konuyu konuşma olarak da iletebilirsiniz.
Konular: Mobil Uygulamadaki Sınırlamalar
Freshdesk Mobil Uygulamasında desteklenmeyen ileti dizileri için belirli sınırlamaların bulunduğunu
lütfen unutmayın.
- Tartışma Konuları: Mobil uygulamada tartışma konuları oluşturulamaz. Ancak temsilciler
mobil uygulamada tartışma konularını görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve yanıtlayabilir. - Bildirimler: Aracılar, bildirimler listesinden okunmamış ileti dizilerine ilişkin göstergeleri görüntüleyebilir.
Ancak, bilet veya konu sayfalarında hiçbir otomatik yenileme göstergesi olmayacaktır. - @bahsetmeler: Mobil uygulamadaki herhangi bir başlıktaki '@' bahsi etiketlenmez. @Bahsetme yalnızca
düz metin olarak görünecektir. - Konu konuşması parametreleri: Belirli bir mesaj dizisindeki yanıtların sayısını görüntülemek
mümkün değildir. Bir ileti dizisi okunmamışsa, aracı yanıttaki 'okundu' durumunu görüntüleyemez. - Konu dizilerinde düzenleme: Temsilci, mobil uygulamadaki notları, yanıtları ve yazışmaları düzenleyemez.
- Yeniden Gönder Düğmesi: Bir sorun nedeniyle bir mesaj teslim edilemediğinde, temsilciler
mesajın 'yeniden gönder' düğmesini göremez. Bunun yerine metin, mobil uygulamanın
metin düzenleyicisinde tutulacaktır.
Sorularınız için lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız