Bir destek temsilcisi olarak müşterilerinize doğru ve zamanında bilgi sağlamanın ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuz. Ancak biletler uzadığında tüm ayrıntıları takip etmek ve ekibinizdeki herkesin aynı fikirde olmasını sağlamak zor olabilir. Bu sorunu çözmek için, zamandan tasarruf etmenize ve işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilecek Özetle adlı yeni bir özelliği sunmaktan heyecan duyuyoruz.
Summarize ile o ana kadar verilen tüm yanıtlara dayalı olarak otomatik olarak bir bildirim özeti oluşturabilirsiniz. Artık uzun biletleri yeni ortak çalışanlara teslim etmeden önce manuel olarak özetlemeniz gerekmiyor. Bunun yerine, işi sizin yerinize yapması için Summarize'a güvenebilir ve konuşmayı doğru şekilde yansıttığından emin olmak için özeti düzenleyebilirsiniz.
Özetlemeyi nasıl kullanacağınız aşağıda açıklanmıştır:
1. Özelliği Yönetici panelinden etkinleştirin: Yönetici sayfasında 'Freddy'yi tıklayın ('Yapay zeka özellikleri' başlıklı bölümün altında). Freddy yönetici panelinde tüm Freddy özelliklerinin bir listesini göreceksiniz. Hesabınız için etkinleştirmek üzere 'Özet' seçeneğinin yanındaki geçiş düğmesini tıklayın.
2. 'Bilet özeti'ne tıklayın
Özetlemeye başlamak için özetlemek istediğiniz bilete gidin ve 'bilet özeti' düğmesini tıklayın. Bu, o ana kadar verilen tüm yanıtlara göre otomatik olarak bir özet oluşturan Özetleme özelliğini getirecektir.
3. Özeti kaydedin
Özet iyi görünüyorsa 'Özeti kaydet' düğmesini tıklayarak kaydedin. Ancak özette herhangi bir değişiklik veya ekleme yapmanız gerekirse metni doğrudan özet kutusunda düzenleyebilirsiniz. Özetten memnun kaldığınızda, kaydetmek için 'Özeti kaydet'i tıklayın.
4. Özeti düzenleyin
Özeti daha sonra güncellemeniz gerekirse 'düzenle' düğmesini tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Bu, özette gerekli değişiklikleri yapmanıza ve güncellenmiş sürümü kaydetmenize olanak tanır.
5. Daha yeni yanıtlara ve güncellemelere uyum sağlamak için özeti yeniden oluşturun
Destek talebine yeni yanıtlar eklenirse özeti bunları içerecek şekilde yeniden oluşturabilirsiniz. Bunu yapmak için 'düzenle'yi tıklayın ve ardından bir kez daha 'Özet oluştur'u tıklayın. Bu, eski özeti, en son güncellemelerin tümünü içeren daha yeni bir özetle değiştirecektir.
6. Gerekirse özeti silin
Herhangi bir nedenle özeti silmeniz gerekirse 'sil' butonuna tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Bu, özeti biletten kaldıracak ve yeniden başlamanıza olanak tanıyacaktır.
7. Özetlemenin diğer kullanım durumları
Bu özelliği, Freshdesk'teki çeşitli temas noktalarına bildirimin bir özetini eklemek için de kullanabilirsiniz. Bilet iletirken, biletleri bağlarken ve ebeveyn-çocuk bileti oluştururken Özel Not'a bilet özetleri ekleyebilirsiniz.
Not: İsteğe bağlı işlevselliğin etkinleştirilmesi, Freshworks Ek Koşullarında belirtilen, özelliğe özgü belirli şartlar ve koşullara tabidir .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız