Freddy AI tarafından desteklenen destek botu, temsilcilerin katılımı için daha hızlı kılavuzlar oluşturmanıza yardımcı olur, temsilci yanıtlarında tutarlılık sağlar, destek taleplerini daha hızlı ve bağlam içinde çözmelerini sağlayarak temsilcinin moralini artırır. Desteğinizdeki her sorun türü için Freshdesk'te koşullu akışlar ayarlayabilirsiniz.
Temsilciler, Freshconnect widget'ı aracılığıyla kendi temsilci gruplarıyla ilgili akışları tetikleyebilecek ve bunu tutarlı yanıtlar ve daha hızlı çözüm sağlamak için kullanabilecek. Destek botu ayrıca bağlamsal yardım sağlamak için temsilcinin sohbet, arama veya destek talebi gibi hangi kanal üzerinde çalıştığını da anlar.
Bot Sürümü
Botunuzda değişiklik veya iyileştirme yaptıkça bunları sürüm olarak kaydedebilirsiniz. Aracılara yardımcı olmaya başlayabilmesi için bir sürüm yayınlamayı ve/veya mevcut sürüm aktif olarak kullanılırken bir sonraki sürüm için ek değişiklikler yapmak üzere bir taslak sürüm oluşturmayı seçebilirsiniz. Değişiklik yönetiminin sorunsuz olması için eski sürümler arşivlenebilir.
Bot Konuşması
Bir temsilci ile bir bot arasındaki gerçek konuşmanın transkripti.
Diyalog
Bunlar bir bot konuşmasının yapı taşlarıdır. İletişim kutularında mesajları yapılandırabilir, koşulları ayarlayabilir, kullanıcı girişi alabilir ve eylemleri ayarlayabilirsiniz.
Akış
Birlikte gruplandırılmış bir dizi diyalog bir akış oluşturur. Bir akış içinde diyaloglar varsayılan olarak sırayla birbirine bağlanır.
Konuşma Arası
Bir akış içindeki diyalogların sıralı işlenmesi, konuşmayı kesme seçeneği kullanılarak kesilebilir.
Varsayılan Akışlar
Merhaba - Temsilci bota döndüğünde ilk akış. Varsayılan olarak selamlama iletişim kutusu vardır.
Üzgünüm - Bot görüşmede daha fazla ilerleyemediğinde yürütülür.
Kullanıcı Girişi
Bir diyalog için yapılandırılmıştır. Bu, temsilciden istenen giriş türüdür. 'Kullanıcı yanıtını al' seçeneğinin etkinleştirilmesi, yanıt türlerini yapılandırmanıza olanak tanır. Bunu manuel olarak yapılandırabilir veya dinamik olarak tanımlamayı seçebilirsiniz.
Manuel Yanıt Türleri
Düğme - Temsilcinin seçenekler arasında seçim yapması için
Açılır menü - Temsilcinin listeden bir seçenek seçmesi için
Atlıkarınca - Temsilcinin atlıkarıncadan bir kart seçmesi için
Metin alanı - Temsilcinin metin kutusuna bir yanıt yazması için
Tarih ve saat - Temsilcinin takvimden tarih ve saati girmesi için
Dinamik Yanıt Türleri
Değerleri API'lerden alınan yanıt türleri. Örneğin bu, adları bir API çağrısı yoluyla alınacak düğmeleri yapılandırırken kullanılabilir.
Metin çeşitleri
Bir iletişim kutusundaki bir mesajın varyasyonlarını ayarlamak, botunuzun daha insani bir sese sahip olmasını sağlayabilir. Oluşturduğunuz listeden rastgele bir varyasyon görüntülenir.
Hareketler
Assist bot'un oluşturucusu, iş akışının herhangi bir yerinde diyaloglar kurmanıza ve bunları başka birine bağlamanıza olanak tanır. Oluşturduğunuz her diyalog için botun gerçekleştireceği bir takip eylemi yapılandırabilirsiniz. Bu eylemler aşağıdakilerden herhangi biri olabilir:
API'yi Tetikle - Bu eylem, API'leri uzaktan veri getirmesi, güncellemesi veya göndermesi için tetiklemenize olanak tanır
Özellik ekle - Bu eylem, konuşmaların veya bir temsilci profilinin özelliklerini eklemenizi veya güncellemenizi sağlar
Botu devre dışı bırak - Bu eylem, botu belirli bir süre boyunca devre dışı bırakacaktır
Yeni bir görüşme başlatın - Bu eylem, mevcut görüşmeyi sonlandırıp yeni bir görüşme başlatmanıza olanak tanır
Koşullar
Koşul, botun bir konuşmada nasıl ilerlemesi gerektiğini tanımlar. İletişim kutusu girişlerine, API yanıtlarına, özel parametrelere, yer tutuculara veya işlev çıktılarına dayalı olabilir. Örneğin: A Diyalogu yürütüldükten sonra, Diyalog B'ye ilerleyin VEYA Diyalog A'da C Düğmesine tıklanırsa Diyalog D'ye ilerleyin.
Fonksiyonlar
Assist bot'un oluşturucusu, güncel tarihi getirme, dizeleri bir sınırlayıcıya göre ayırma, tarih ve saati değiştirme vb. gibi günlük işlemleriniz için yaygın olarak kullanılan işlevleri sağlar. Bu İşlevler, yer tutucu görevi görür ve alanlar için değerleri dinamik olarak doldurmayla ilgilenir.
Örneğin:
Bölme işlevi:
Bu işlev, verilen metni sınırlayıcı/ayırıcıya göre böler ve belirtilen dizine göre değeri döndürür.
Sözdizimi : $fn{{#split('metin','ayırıcı','çıktının konumu')}}
Kullanım : $fn{{#split('sohbet&botlar','&','1')}}
Buradaki '&', metni bölecek ayırıcıdır, 1, hangi değerin döndürülmesi gerektiğini gösteren dizindir (0, ilk değerin konumudur).
Çıktı : botlar
Ön izleme
Önizleme seçeneği, botu mevcut yapılandırmasına göre test etmenize olanak tanır.
API kitaplığı
Bot görüşmesinde kullanılan API'leri yapılandırın ve yönetin. API'ler burada yapılandırıldıktan sonra iletişim kutularını yapılandırırken eylemler sekmesi kullanılarak tetiklenebilirler.
Konuşmalar
Bu sayfada, Assist botu ile aracılar arasındaki tüm konuşmaların bir listesi bulunacaktır. Yalnızca ihtiyacınız olan konuşmaların listesini görüntülemek için bu sayfadaki filtreleri uygulayabilirsiniz.
Çok dilli
Dünyanın dört bir yanından çalışan temsilcileriniz olduğunda, onlarla en iyi anlayacakları dilde konuşan bir bot, temsilcinizin verimliliğini ve çözüm oranınızı artıracaktır. Assist bot oluşturucusunda, tek bir bölmede birden fazla dil yapılandırılabilir, böylece botunuz çok dilli hale gelir.
Hızlı eylemler
Bunlar, bot görüşmesi sırasında temsilciye aralarından seçim yapabileceği gösterilen seçeneklerdir. Eğik çizgi komutlarından, widget menülerinden ve ön ayar düğmelerinden oluşur. Ön ayar düğmeleri genel olarak tanımlanabilir ve her görüşme için özelleştirilebilir. Eğik çizgi komutları ve widget menüleri genel olarak tanımlanabilir ancak her konuşma için özelleştirilemez.
Amaca dayalı akışlar
Assist botunuzun, bir bot görüşmesindeki aracılarınızın amacını anlamasını sağlayabilirsiniz. Soruları ve türevlerini ayarlayın ve bunları bir yanıta veya akışa eşleyin; böylece Assist botu amacı tespit edip temsilcileri doğru cevaba yönlendirebilir.
Grup Eşleme
Asistan botlarınızı kurucuda kurduktan sonra, temsilcilerinize ilgili yardımı sağlamak için onları gerekli gruplarla eşleştirin. Örneğin: Faturalandırma Yardımı botunu Freshdesk'teki Faturalandırma grubuyla eşleyin, böylece bu akışlar yalnızca Freshconnect'teki ilgili temsilci gruplarına görünür.
Assist botunu Freshconnect'ten tetikleyin
Temsilcileriniz, Freshconnect widget'ından yapılandırdığınız botları kullanmaya başlayabilir. Freddy, bir temsilcinin sohbet, çağrı veya bilet gibi hangi kanal üzerinde çalıştığını anlar ve temsilcinin o kanal için uygun botu hızlı bir şekilde seçmesine olanak tanır ve buna uygun olarak bağlamsal yardım sağlar.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız