Destek Botunun Temelleri

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 5:43 AM

Freddy AI tarafından desteklenen destek botu, temsilcilerin katılımı için daha hızlı kılavuzlar oluşturmanıza yardımcı olur, temsilci yanıtlarında tutarlılık sağlar, destek taleplerini daha hızlı ve bağlam içinde çözmelerini sağlayarak temsilcinin moralini artırır. Desteğinizdeki her sorun türü için Freshdesk'te koşullu akışlar ayarlayabilirsiniz.

 

Temsilciler, Freshconnect widget'ı aracılığıyla kendi temsilci gruplarıyla ilgili akışları tetikleyebilecek ve bunu tutarlı yanıtlar ve daha hızlı çözüm sağlamak için kullanabilecek. Destek botu ayrıca bağlamsal yardım sağlamak için temsilcinin sohbet, arama veya destek talebi gibi hangi kanal üzerinde çalıştığını da anlar.

 

Bot Sürümü

Botunuzda değişiklik veya iyileştirme yaptıkça bunları sürüm olarak kaydedebilirsiniz. Aracılara yardımcı olmaya başlayabilmesi için bir sürüm yayınlamayı ve/veya mevcut sürüm aktif olarak kullanılırken bir sonraki sürüm için ek değişiklikler yapmak üzere bir taslak sürüm oluşturmayı seçebilirsiniz. Değişiklik yönetiminin sorunsuz olması için eski sürümler arşivlenebilir.

 

Bot Konuşması

Bir temsilci ile bir bot arasındaki gerçek konuşmanın transkripti.

 

Diyalog

Bunlar bir bot konuşmasının yapı taşlarıdır. İletişim kutularında mesajları yapılandırabilir, koşulları ayarlayabilir, kullanıcı girişi alabilir ve eylemleri ayarlayabilirsiniz.

 

Akış

Birlikte gruplandırılmış bir dizi diyalog bir akış oluşturur. Bir akış içinde diyaloglar varsayılan olarak sırayla birbirine bağlanır.

 

Konuşma Arası

Bir akış içindeki diyalogların sıralı işlenmesi, konuşmayı kesme seçeneği kullanılarak kesilebilir. 

 

Varsayılan Akışlar

  • Merhaba  - Temsilci bota döndüğünde ilk akış. Varsayılan olarak selamlama iletişim kutusu vardır.

  • Üzgünüm  - Bot görüşmede daha fazla ilerleyemediğinde yürütülür. 

 

Kullanıcı Girişi

Bir diyalog için yapılandırılmıştır. Bu, temsilciden istenen giriş türüdür. 'Kullanıcı yanıtını al' seçeneğinin etkinleştirilmesi, yanıt türlerini yapılandırmanıza olanak tanır. Bunu manuel olarak yapılandırabilir veya dinamik olarak tanımlamayı seçebilirsiniz.

 

Manuel Yanıt Türleri

  • Düğme  - Temsilcinin seçenekler arasında seçim yapması için

  • Açılır menü  - Temsilcinin listeden bir seçenek seçmesi için

  • Atlıkarınca  - Temsilcinin atlıkarıncadan bir kart seçmesi için

  • Metin alanı  - Temsilcinin metin kutusuna bir yanıt yazması için

  • Tarih ve saat  - Temsilcinin takvimden tarih ve saati girmesi için

 

Dinamik Yanıt Türleri

Değerleri API'lerden alınan yanıt türleri. Örneğin bu, adları bir API çağrısı yoluyla alınacak düğmeleri yapılandırırken kullanılabilir. 

 

Metin çeşitleri

Bir iletişim kutusundaki bir mesajın varyasyonlarını ayarlamak, botunuzun daha insani bir sese sahip olmasını sağlayabilir. Oluşturduğunuz listeden rastgele bir varyasyon görüntülenir.

 

Hareketler

Assist bot'un oluşturucusu, iş akışının herhangi bir yerinde diyaloglar kurmanıza ve bunları başka birine bağlamanıza olanak tanır. Oluşturduğunuz her diyalog için botun gerçekleştireceği bir takip eylemi yapılandırabilirsiniz. Bu eylemler aşağıdakilerden herhangi biri olabilir:

  • API'yi Tetikle  - Bu eylem, API'leri uzaktan veri getirmesi, güncellemesi veya göndermesi için tetiklemenize olanak tanır

  • Özellik ekle  - Bu eylem, konuşmaların veya bir temsilci profilinin özelliklerini eklemenizi veya güncellemenizi sağlar

  • Botu devre dışı bırak  - Bu eylem, botu belirli bir süre boyunca devre dışı bırakacaktır

  • Yeni bir görüşme başlatın  - Bu eylem, mevcut görüşmeyi sonlandırıp yeni bir görüşme başlatmanıza olanak tanır

 

Koşullar

Koşul, botun bir konuşmada nasıl ilerlemesi gerektiğini tanımlar. İletişim kutusu girişlerine, API yanıtlarına, özel parametrelere, yer tutuculara veya işlev çıktılarına dayalı olabilir. Örneğin: A Diyalogu yürütüldükten sonra, Diyalog B'ye ilerleyin VEYA Diyalog A'da C Düğmesine tıklanırsa Diyalog D'ye ilerleyin. 

 

Fonksiyonlar

Assist bot'un oluşturucusu, güncel tarihi getirme, dizeleri bir sınırlayıcıya göre ayırma, tarih ve saati değiştirme vb. gibi günlük işlemleriniz için yaygın olarak kullanılan işlevleri sağlar. Bu İşlevler, yer tutucu görevi görür ve alanlar için değerleri dinamik olarak doldurmayla ilgilenir.

Örneğin:

Bölme işlevi:

Bu işlev, verilen metni sınırlayıcı/ayırıcıya göre böler ve belirtilen dizine göre değeri döndürür.

Sözdizimi : $fn{{#split('metin','ayırıcı','çıktının konumu')}}

Kullanım : $fn{{#split('sohbet&botlar','&','1')}} 

Buradaki '&', metni bölecek ayırıcıdır, 1, hangi değerin döndürülmesi gerektiğini gösteren dizindir (0, ilk değerin konumudur).

Çıktı : botlar

 

Ön izleme

Önizleme seçeneği, botu mevcut yapılandırmasına göre test etmenize olanak tanır. 

 

API kitaplığı

Bot görüşmesinde kullanılan API'leri yapılandırın ve yönetin. API'ler burada yapılandırıldıktan sonra iletişim kutularını yapılandırırken eylemler sekmesi kullanılarak tetiklenebilirler. 

 

Konuşmalar

Bu sayfada, Assist botu ile aracılar arasındaki tüm konuşmaların bir listesi bulunacaktır. Yalnızca ihtiyacınız olan konuşmaların listesini görüntülemek için bu sayfadaki filtreleri uygulayabilirsiniz. 

 

Çok dilli

Dünyanın dört bir yanından çalışan temsilcileriniz olduğunda, onlarla en iyi anlayacakları dilde konuşan bir bot, temsilcinizin verimliliğini ve çözüm oranınızı artıracaktır. Assist bot oluşturucusunda, tek bir bölmede birden fazla dil yapılandırılabilir, böylece botunuz çok dilli hale gelir.

 

Hızlı eylemler

Bunlar, bot görüşmesi sırasında temsilciye aralarından seçim yapabileceği gösterilen seçeneklerdir. Eğik çizgi komutlarından, widget menülerinden ve ön ayar düğmelerinden oluşur. Ön ayar düğmeleri genel olarak tanımlanabilir ve her görüşme için özelleştirilebilir. Eğik çizgi komutları ve widget menüleri genel olarak tanımlanabilir ancak her konuşma için özelleştirilemez.

 

Amaca dayalı akışlar

Assist botunuzun, bir bot görüşmesindeki aracılarınızın amacını anlamasını sağlayabilirsiniz. Soruları ve türevlerini ayarlayın ve bunları bir yanıta veya akışa eşleyin; böylece Assist botu amacı tespit edip temsilcileri doğru cevaba yönlendirebilir.

 

Grup Eşleme

Asistan botlarınızı kurucuda kurduktan sonra, temsilcilerinize ilgili yardımı sağlamak için onları gerekli gruplarla eşleştirin. Örneğin: Faturalandırma Yardımı botunu Freshdesk'teki Faturalandırma grubuyla eşleyin, böylece bu akışlar yalnızca Freshconnect'teki ilgili temsilci gruplarına görünür. 


Assist botunu Freshconnect'ten tetikleyin

Temsilcileriniz, Freshconnect widget'ından yapılandırdığınız botları kullanmaya başlayabilir. Freddy, bir temsilcinin sohbet, çağrı veya bilet gibi hangi kanal üzerinde çalıştığını anlar ve temsilcinin o kanal için uygun botu hızlı bir şekilde seçmesine olanak tanır ve buna uygun olarak bağlamsal yardım sağlar.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız