Özel Bir Destek URL'si Kullanma ve CNAME'i İşaret Etme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:29 AM

Freshdesk ile bir destek portalı oluşturduğunuzda varsayılan olarak ".freshdesk.com" alan adını alırsınız. Destek portalınızı "support.sirketiniz.com" gibi özel bir URL altında barındırmak istiyorsanız özel URL'nizi kaydolduğunuz Freshdesk alanına yönlendirebilirsiniz.


Bunu nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır:

  1. Yönetici > Portallar'a gidin 
  2. Seçtiğiniz portalın üzerine gelin ve Düzenle'ye tıklayın.
  3.  Portal URL'si altına özel destek URL'sini ekleyin.


Not : Portal ayarlarını güncelledik ve bazı müşterilerin yeni Portal arayüzünü görememesi için bu güncellemeyi toplu olarak kullanıma sunuyoruz. Freshdesk hesabınızda yeni portal arayüzünü görüntülemezseniz bu güncellemeleri Nisan 2022'ye kadar alacaksınız. 

  1. CNAME değeri oluşturulduktan sonra Alan Adı Kontrol Panelinizde oturum açın .
  2. Alan Adı Kontrol Panelinizde Yönetici araçları > DNS Yöneticisi > CNAME kaydı ekle seçeneğine gidin Bu, alan adınızı nerede barındırdığınıza bağlı olarak değişebilir, daha fazla yardım için lütfen web barındırma şirketinizle iletişime geçin.)
  3. Freshdesk'teki Portal ayarlarınızdan etki alanı adını ve CNAME değerini kopyalayın.
  4. Alan Adı Barındırıcınız TTL (Yaşam Süresi) istiyorsa 30 dakika ile 1 saat arasında bir değer girebilir veya boş bırakabilirsiniz.
  5. CNAME kaydını ekledikten sonra Freshdesk'teki portal ayarlarınıza dönün.
  6.  Değişikliklerinizi kaydetmek için sağ üstteki Kaydet düğmesine tıklayın  .

 

Özel URL'nizi başarılı bir şekilde eklediğinizde alan adınız Let's Encrypt tarafından sağlanan ücretsiz bir SSL sertifikasıyla donatılacaktır. Bu sertifika, müşterilerinizin hassas bilgilerini üçüncü tarafların olası kötü amaçlı faaliyetlerinden korumaya yarar. DNS portalınızda CNAME eşlemesi etkili bir şekilde tamamlandıktan sonra SSL sertifikası isteği otomatik olarak başlatılacaktır.

Portal URL'sinin yanındaki simge yeşilse portalınız güvenlidir . Simge turuncuysa portalınız güvenli değildir .




İşlemi tamamlarken herhangi bir sorunla karşılaşırsanız lütfen support@freshdesk.com adresine yazın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız