Destek Portalınızı Marka Yönergelerinizi Yansıtacak Şekilde Yeniden Markalama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:27 AM

30 Mart 2022'den sonra bir Freshdesk veya Omnichannel hesabına kaydolduysanız oturum açma ve Freshdesk müşteri Portalınıza erişme hakkında daha fazla bilgi edinmek için  bu bölüme bakın .


Freshdesk ile portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir ve self servis portalınızı marka renklerinize boyayabilirsiniz. Pro planı veya daha üstünü kullanıyorsanız CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz; Kurumsal plan ise destek portalınızın her santimetresini özelleştirmenize olanak tanır.

 

Destek portalınızda temel yardım masası kurulumunu gerçekleştirmek için hızlı bir kılavuz:

  • Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.
  • Yönetici Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin 


Ayarlar Bölümü




  • Yardım Masası Adı altına yardım masanızın Adını yazın  Bu ad, temsilcilerinizin ve müşterilerinizin portalın üst kısmında göreceği addır.
  • Destek portalınız için bir  Birincil Dil ayarlayın . Müşterileriniz destek portalınızı bu dilde görecek.
  •  Planınız birden fazla dili destekliyorsa Desteklenen Diller altında ikincil dilleri ayarlayabilirsiniz Yardım masası dilleri hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz .
  • Tarih Formatı altında ihtiyaçlarınıza uygun bir tarih formatı seçin .
  • Saat Dilimi altında konumunuzun saat dilimini seçin .
  • Sonraki Bilet Kimlik Numarası, yardım masanıza gelen bir sonraki bildirime verilen numaradır. Destek e-postanızda veya eski yardım masanızda zaten 100 sorun aldıysanız bunu #101 olarak ayarlayabilirsiniz.
  • Yardım masanızı kurmayı tamamladığınızda Kaydet'e basın . Portal ayarları sayfanıza (Acente portalı veya Müşteri portalı) erişmek istiyorsanız ilgili Düzenle seçeneğine tıklayın.


Temsilci portalınız için temel yeniden markalamayı gerçekleştirmeye yönelik hızlı bir kılavuz:


Temsilci portalınızdaki yardım masası renklerini markanızı yansıtacak şekilde değiştirebilirsiniz. İstediğiniz renkleri seçmek için renk paletini kullanın veya Tema rengi (yardım masası logosunun arka planı) ve Menü rengi (pano, bilet ve diğer simgelerin bulunduğu sol panel) için onaltılık kodları yazın . Tema için bir renk seçtiğinizde Menü için tamamlayıcı bir renk önerilecektir. Bu öneri göz ardı edilebilir ve seçiminize göre değiştirilebilir. 


Renkleri seçtiğinizde sol panelde önizleme olarak görünecektir. Kaydet'e bastığınızda değişiklikler yardım masanıza uygulanacaktır. Gerekirse baştan başlamanız için ' Sıfırla ' seçeneği mevcut olacaktır.



Destek portalınızda temel yeniden markalamayı gerçekleştirmek için hızlı kılavuz:

  • Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.
  • Yönetici sekmesi >  Kanallar > Portallar'a gidin 
  • Yeniden markalamak istediğiniz portala tıklayın (aşağıdaki resme bakın).



  • Portalınızı yeniden markalamak için Portalın Yeniden Markalanması bölümüne ilerleyin.



  • Destek portalınızın logosu üst kısımda portalınızın adının yanında görünür  .
    • Logoyu değiştir butonuna tıklayarak firma logonuzu yükleyebilirsiniz 
    • Logonuz 50x50 piksel boyutunda olmalıdır 
  • Favicon, tarayıcı sekmesinde sayfa başlığının yanında görünen görseldir.
    • 16x16 piksel boyutunda bir favicon görseli oluşturabilir ve bunu destek portalınıza yükleyebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi logonuza tıkladıklarında web sitenize (veya istediğiniz herhangi bir yere) yönlendirmek istiyorsanız Bağlantı URL'nizi ayarlayın .
  • Yardım Masası Telefonu kısmına yardım masası telefon numaranızı girin .
  • Ayrıca portalı özelleştir düğmesini tıklatarak bağlantıların, form öğelerinin vb. yazı tiplerini ve renklerini değiştirebilirsiniz Ancak devam edip renklerle oynamaya başlamadan önce, bu sayfada yaptığınız tüm değişiklikleri kaydettiğinizden emin olun.
  • Renk ve yazı tipi özelleştirmeleri tamamlandıktan sonra özelleştirmelerin önizlemesini görebilir ve Kaydet'e basarak değişikliklerin portalınıza yansıdığını anında görebilirsiniz. Henüz işiniz bitmediyse çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere geri dönmek için her zaman Sıfırla'yı tıklayabilirsiniz.

Freshdesk ile portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir ve self servis portalınızı marka renklerinize boyayabilirsiniz. Sprout ve Blossom planları size müşteri portalının özelleştirilmesi ve kapsamlı yeni ürünler galerimize erişim gibi temel özelleştirme seçenekleri sunar. Bahçe planı veya daha üstünü kullanıyorsanız CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz ve Emlak planı, destek portalınızın her santimetresini özelleştirmenize olanak tanır. 

 

Destek portalınızda temel yardım masası kurulumunu gerçekleştirmek için hızlı bir kılavuz:

  • Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.
  • Yönetici Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin 


Ayarlar Bölümü



  • Yardım Masası Adı altına yardım masanızın Adını yazın Bu ad, temsilcilerinizin ve müşterilerinizin portalın üst kısmında göreceği addır.
  • Destek portalınız için bir  Birincil Dil ayarlayın . Müşterileriniz destek portalınızı bu dilde görecek.
  •  Planınız birden fazla dili destekliyorsa Desteklenen Diller altında ikincil dilleri ayarlayabilirsiniz Yardım masası dilleri hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz .
  • Tarih Formatı altında ihtiyaçlarınıza uygun bir tarih formatı seçin .
  • Saat Dilimi altında konumunuzun saat dilimini seçin .
  • Sonraki Bilet Kimlik Numarası, yardım masanıza gelen bir sonraki bildirime verilen numaradır. Destek e-postanızda veya eski yardım masanızda zaten 100 sorun aldıysanız bunu #101 olarak ayarlayabilirsiniz.
  • Yardım masası renklerinizi marka renklerinizi yansıtacak şekilde değiştirebilirsiniz. 
  • Yardım masanızı kurmayı tamamladığınızda Kaydet'e basın . Portal ayarları sayfanıza erişmek istiyorsanız bunun yerine Portalı Düzenle'ye tıklayın.


Destek portalınızda temel yeniden markalamayı gerçekleştirmek için hızlı kılavuz:

  • Destek portalınızda yönetici olarak oturum açın.
  • Yönetici sekmesi >  Kanallar > Portallar'a gidin 
  • Yeniden markalamak istediğiniz portala tıklayın (aşağıdaki resme bakın).



  • Portalınızı yeniden markalamak için Portalın Yeniden Markalanması bölümüne ilerleyin.



  • Destek portalınızın logosu üst kısımda portalınızın adının yanında görünür. 
    • Logoyu değiştir butonuna tıklayarak firma logonuzu yükleyebilirsiniz 
    • Logonuz 50x50 piksel boyutunda olmalıdır 
  • Favicon, tarayıcı sekmesinde sayfa başlığının yanında görünen görseldir.
    • 16x16 piksel boyutunda bir favicon görseli oluşturabilir ve bunu destek portalınıza yükleyebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi logonuza tıkladıklarında web sitenize (veya istediğiniz herhangi bir yere) yönlendirmek istiyorsanız Bağlantı URL'nizi ayarlayın .
  • Yardım Masası Telefonu kısmına yardım masası telefon numaranızı girin .
  • Portalı özelleştir düğmesini tıklatarak bağlantıların, form öğelerinin vb. yazı tiplerini ve renklerini de değiştirebilirsiniz Ancak devam edip renklerle oynamaya başlamadan önce, bu sayfada yaptığınız tüm değişiklikleri kaydettiğinizden emin olun.
  • Renk ve yazı tipi özelleştirmeleri tamamlandıktan sonra özelleştirmelerin önizlemesini görebilir ve Kaydet'e basarak değişikliklerin portalınıza yansıdığını anında görebilirsiniz. Henüz işiniz bitmediyse çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere geri dönmek için her zaman Sıfırla'yı tıklayabilirsiniz.


30 Mart 2022'den sonra Freshdesk veya Omnichannel'e kaydolan yeni müşteriler için:

Destek portalınızın görünümünü ve tarzını özelleştirmek için hızlı bir kılavuz:

Freshdesk ile portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir ve self servis portalınızı marka renklerinize boyayabilirsiniz. Pro planı veya daha üstünü kullanıyorsanız CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz; Kurumsal plan ise destek portalınızın her santimetresini özelleştirmenize olanak tanır.


Portalınızın markalamasını yapılandırma: 





Markalama sekmesi altında portalınız için aşağıdakileri özelleştirebilirsiniz:

  1. Logo:  Markanızı korumak ve portalınızı müşteriler için tanınabilir kılmak için şirketinizin logosunu yükleyebilirsiniz. Destek portalınızın logosu üst kısımda portalınızın adının yanında görünür ve müşterileriniz tarafından görülebilecek ilk şey olacaktır. Logonuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz. 
  2. Favicon: Favicon, kullanıcınızın tarayıcı sekmesinde görüntülenecek resimdir. İstediğiniz favicon'u yükleyerek müşterilerinizin web sayfanızı tanımasını kolaylaştırabilirsiniz. Favicon'unuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz. 
  3. Ana sayfa URL'si: Bu, müşterilerin herhangi bir yardım için size ulaşabilecekleri e-posta adresidir. Sağlanan e-posta adresi portalınızın alt kısmında görüntülenecektir. 
  4. Yardım Masası Telefonu: Müşterilerinizin sizinle iletişime geçmesini kolaylaştırmak için şirketinizin destek yardım hattının telefon numarasını buraya girebilirsiniz. Bu numara portalınızın alt kısmında görüntülenecektir.

Portallarınızın görünümünü ve tarzını, farklı ürünlere yönelik marka yönergelerinize uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz. 

Farenizi özelleştirmek istediğiniz portalın üzerine getirin ve özelleştir düğmesine tıklayın:




Freshdesk, portalınızın erişilebilirliğini ve kullanılabilirliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz, kullanıma hazır WCAG uyumlu bir tema sağlar. En fazla 10 özel temayı içe aktarabilir ve portallarınızın her biri için bunlardan seçim yapabilirsiniz. 


Sağ tarafta, seçtiğiniz temanın Portalda gerçek zamanlı olarak nasıl göründüğünü önizleyebilirsiniz. Önizleme, ayarlarınıza göre dinamik olarak değişir.





 

Temalar üzerinde aşağıdaki eylemler gerçekleştirilebilir:

  • Portalda görüntüle: 'Portalda görüntüle'yi tıkladığınızda, seçtiğiniz temanın yeni bir sekmede ön izlemesini yapabilirsiniz.
  • İndir: Belirli bir temayı indirme seçeneğiniz vardır. Tema dosyası .zip formatında e-posta adresinize gönderilecektir. 
  • Yeniden Adlandır: Belirli bir temanın adını değiştirin. 
  • Klonla: Bir temayı kopyalayabilir ve daha da özelleştirebilirsiniz.
  • Temayı sil: Bu seçeneğin seçilmesi seçilen temayı kalıcı olarak kaldıracaktır.


Bir temayı içe aktarma:  Bir temayı Freshdesk'e aktarma seçeneğiniz vardır. Bunu yapmak için 'Temayı İçe Aktar' düğmesine tıklayın. Lütfen yalnızca .zip dosyalarının yüklenebileceğini unutmayın. 


Temalarınızda değişiklik yapmak isterseniz 'temayı düzenle' butonuna tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Markanızın yönergelerine uygun olduğundan emin olmak için portalınızın tema rengini ve yazı tipini buradan değiştirebilirsiniz:





Freshdesk, portalınızın temasına tam erişim için ayrıntılı düzeyde değişiklikler yapmak üzere kullanabileceğiniz bir kaynak kodu düzenleyicisi sağlar. 


Kaynak kodu düzenleyicisi aşağıdaki özelliklerle geliştirici dostudur:

  • Hatasız ve daha hızlı bir kodlama deneyimi için önceden tanımlanmış yer tutucular. 
  • Kişisel tercihlerinize uygun editör temaları seçimi.



 

 

Henüz işiniz bitmediyse çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere geri dönmek için her zaman Sıfırla'yı tıklayabilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız