Otomasyonlardaki web kancalarını kullanarak biletleri diğer Freshdesk hesaplarıyla paylaşabilirsiniz.
Başka bir Freshdesk hesabıyla her bilet paylaşışınızda, o hesapta yeni bir bilet oluşturulur. Ayrıca bu biletlerde hangi bilgileri paylaşmak istediğinizi de seçebilirsiniz.
Örneğin, destek ekibimiz ve QA ekibimiz Freshdesk'in ayrı örneklerini kullanıyor. Bazen, biletle her iki takımın da ilgilenmesi gerektiğinde biletleri hesapları arasında paylaşırlar. Yani bir müşteri bir hata bildirdiğinde destek ekibi bu bildirimi QA ekibiyle paylaşır. Destek ekibinden biri müşteriye geçici bir çözüm konusunda yardımcı olurken, QA'daki mühendisler de hatayı düzeltmek için çalışacak.
Otomatik bilet paylaşımı
Gelen tüm bildirimleri başka bir yardım masasıyla paylaşmak istiyorsanız bunu basit bir otomasyon kuralıyla yapabilirsiniz. Örneğin, Freshdesk A'ya gelen tüm biletleri Freshdesk B ile paylaşmak istediğinizi varsayalım:
- Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet oluşturma sekmesi > Yeni kural'a gidin
- Tüm biletlerin paylaşılmasını istiyorsanız Koşullar bölümünden herhangi bir seçim yapmayın.
- Eylemler altında Web Kancasını Tetikle'yi seçin.
- İstek Türünü Gönderi olarak ayarlayın.
- Geri Arama URL'sini https:// olarak girin/api/v2/tickets.
- Biletleri 'receiving.freshdesk.com' adlı bir yardım masasıyla paylaşıyorsanız URL https://receiving.freshdesk.com/api/v2/tickets olur.
- Biletleri 'support.receivinghelpdesk.com' adlı bir yardım masasıyla paylaşıyorsanız URL https://support.receivinghelpdesk.com/api/v2/tickets olur.
- Etkinleştirme Kimlik doğrulama gerektirir. Alıcı yardım masasının kullanıcı adını ve şifresini veya API anahtarını verebilirsiniz. Alıcı yardım masasının Yöneticilerinden birinin API anahtarını kullanmanızı öneririz. (API anahtarını profil ayarları altında bulabilirsiniz. Nasıl yapılacağını öğrenin )
- Kodlamayı JSON ve Gelişmiş olarak ayarlayın.
- İçeriği şu şekilde girin:
{
"description": "{{ticket.description}}",
"subject": "{{ticket.subject}}",
"email": "{{ticket.from_email}}",
"priority": 1, "status": 2
}
Kuralı kaydettikten sonra yardım masanızda oluşturulan her destek talebi alıcı yardım masasıyla paylaşılacaktır. Biletin konusu, açıklaması ve talep edenin bilgileri orijinal biletten alınacaktır. Yeni biletin önceliği Düşük , Durumu Açık olacaktır.
Burada bulunan Bilet Özellikleri tablosuna başvurarak, alıcı yardım masasında biletin önceliğini, durumunu ve türünü ayarlayabilirsiniz.
Not: Hedef Freshdesk hesabında zorunlu olarak işaretlenen alanların tüm değerlerini ilettiğinizden emin olun.
Ancak alıcı yardım masasının, talepte bulunan kişinin bilgilerini bilmesini veya talepte bulunanlarla doğrudan iletişim kurmasını istemeyebilirsiniz. Bu durumda e-posta alanını kendi destek e-posta adresiniz veya herhangi bir temsilcinin e-posta adresi olarak ayarlayabilirsiniz:
{
"description":
"{{ticket.description}}",
"subject": "{{ticket.subject}}",
"email": "support@sharinghelpdesk.com",
"priority": 1,
"status": 2
}
Manuel bilet paylaşımı
Özel bir onay kutusu alanı oluşturarak temsilcilerinizin hangi biletlerin başka bir Freshdesk hesabıyla paylaşılması gerektiğini seçmesine izin verebilirsiniz.
- Yönetici > İş Akışları > Bilet Alanları'na gidin.
- Bir onay kutusu alanını forma sürükleyip bırakın ve bunu Paylaş bileti olarak adlandırın.
- Formu kaydetmeden önce bu alan için Müşteriye göster onay kutusunun kapalı olduğundan emin olun.
- Şimdi Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet güncellemeleri sekmesi > Yeni kural'a gidin. Temsilcinin, biletin paylaşılması için bir etkinlik yürütmesi gerektiğinden (" Bilet paylaş " kutusunu işaretleyerek), bu web kancası, Bilet oluşturmada çalışan bir otomasyon yerine bilet güncellemelerinde çalışan bir kural tarafından tetiklenmelidir. ( Fark ne? )
- Kuralınıza bir ad ve açıklama verdikten sonra tetikleyici olayı Share ticket ischecked olarak ayarlayın.
- Eylemler altında , yukarıda açıklanan aynı web kancasını tetikleyebilirsiniz.
Bu kuralı kaydettiğinizde, bir temsilci Paylaş bildirim kutusunu her kontrol ettiğinde, alıcı yardım masasında paylaştığınız ayrıntılarla yeni bir bildirim oluşturulacaktır.
Konusunda veya açıklamasında belirli anahtar kelimeler bulunan biletleri veya belirli bir istek sahibi tarafından gönderilen biletleri vb. paylaşmak için bu kuralı değiştirebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız