Freshdesk'te Özel Nesne Raporlaması ve Analizi

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 4:27 AM

Analytics ile yalnızca oluşturduğunuz özel nesnelere ilişkin değil, aynı zamanda trendleri değerlendirmek ve KPI'leri takip etmek için Freshdesk'te bulunan yerel nesnelere ilişkin öngörüler de elde edebilirsiniz. için raporlar oluşturabilirsiniz.

  • Bağımsız özel nesneler
  • Özel nesneler ve bunların ilişkileri
  • Verileri detaylandırmak ve görselleştirmek için etkileşimli filtreler, hızlı filtreler ve metrik filtreler, widget filtreleri vb. gibi ayrıntılı filtreler kullanın.


Düşündüğümüz kullanım durumu için, bir günde kaç sipariş aldığınızı anlamak istediğinizi varsayalım. Analizler elde etmek için Analytics modülünden şu şekilde yararlanabilirsiniz:


Rapor oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:

Öncelikle grafik widget'larında verileri görselleştirmenizi sağlayacak bir rapor oluşturalım.

  • Gezinme çubuğundan Analytics sekmesine gidin
  • Yeni Rapor'a tıklayın   ve raporunuza bir ad verin - Örneğin: Toplam siparişler
  • Tercih edilen görünürlüğü ayarlayın - Yalnızca bana/Herkese ve  Oluştur'a basın 


Widget oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Raporlar sayfasında 3 kategori arasından seçim yapabilirsiniz: Yeni, Mevcut, Şablonlar
    • Yeni - Bu, sıfırdan yeni bir grafik tabanlı, metin tabanlı, görüntü tabanlı ve hatta filtre tabanlı widget oluşturmanıza olanak tanır
    • Mevcut - Bu, diğer raporlardan widget'ları içe aktarmanıza ve yeniden kullanmanıza olanak tanır
    • Şablonlar - Bu, kolayca bulunabilen şablonlaştırılmış widget'ları kullanmanızı sağlar
  • Kullanım durumumuz için yeni bir grafik tabanlı widget oluşturalım. 'Siparişler' özel modülünü seçerek Grafik widget'ını panoya sürükleyip bırakın
  • Metrik filtresini 'Siparişler' ve 'Toplam' olarak ayarlayın
  • Tarih aralığı boyutunu ayarlayın
  • Gerekirse bir filtre ekleyebilir, ayrıca başka metrikler ve filtreler de ekleyebilirsiniz.
  • Daha ayrıntılı bilgi edinmek için, belirli bir fiyat aralığında kaç siparişin verildiğini anlamak amacıyla verileri bir özelliğe (örneğin mobilya fiyatı) göre gruplandırabilirsiniz.
  • Verileri, açılır menüdeki pasta, grafik veya tablo gibi mevcut grafik türlerinden herhangi bir biçimde görüntülemeyi seçebilirsiniz.


Filtre eklemeye yönelik hızlı bir kılavuz:

Teslim edilen siparişlerin toplam sayısını görüntülemek istediğinizi varsayalım.

  • Widget'ı metrik filtreyle 'Toplam Siparişler' olarak yapılandırın, widget filtresini 'Sipariş durumu teslim edildi' olarak uygulayabilirsiniz
  • Artık siparişin teslim edildiği tüm biletlerin bir tablosunu alacaksınız



Diğer faydalı filtreler: 

  • Widget filtresi - Belirli bir widget'taki tüm ölçümleri filtrelemek için bunu uygulayın
  • Sayfa filtresi - Bir rapordaki belirli bir sayfadaki tüm widget'ları filtrelemek için bunu uygulayın
  • Rapor filtresi - Bir rapordaki tüm sayfalardaki tüm widget'ları filtrelemek için bunu uygulayın
  • Etkileşimli filtre - Verileri, örneğin teslim edilen mobilyalar için toplanan toplam bilet sayısı gibi ilişkilendirmelerinize göre dilimlemek için Liste, Açılır Menü, Düğme, Kaydırıcı ve Geçiş gibi herhangi bir etkileşimli filtre türünü seçin. Daha fazlasını burada okuyun 
  • Hızlı filtre -  Rapora salt görüntüleme erişimi olsa bile, doğrudan rapor sayfasında tek bir tıklamayla bir widget'ın filtrelenmiş görünümlerini alın. Daha fazlasını burada okuyun 


Verileri görselleştirmek için Analytics'ten nasıl yararlanılacağını daha iyi anlamak için bu makaleye göz atabilirsiniz   .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız