Freshservice'de İstek Sahiplerini(Requester) Birleştirme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 1 Arl, 2023 şunda: 2:42 AM

Bir son kullanıcı farklı e-posta kimliklerinden e-posta gönderdiğinde, birden çok kez istek sahibi olarak eklenir. Verimsiz olmasının yanı sıra, bu, kullanıcıları ve isteklerini takip etmeyi zorlaştırıyor.


Artık isteklerini daha iyi yönetmek için bu istek sahiplerini birincil olanla birleştirebilirsiniz.


Bunu yapmak için, istekte bulunan kişinin profiline gidin ve Birleştir 'e(Merge) tıklayın .


Ardından, bu istek sahibi için tüm yinelenen girişleri arayın ve ilgili '+' simgesine tıklayın. Hepsini seçtikten sonra Devam'a tıklayın.


Tüm ikincil istek sahipleri birincil istekle birleştirildikten sonra:


  • Tüm biletler, sorunlar, değişiklikler, yayınlar, onaylar, etiketler vb. birincil talep sahibine taşınır.
  • İkincil bir e-posta kimliğinden bir e-posta yoluyla bir destek talebi oluşturulursa, tüm temsilci yanıtları ikincil e-postaya gider. Ancak bileti talep eden birincil kişi olacaktır.
  • Tüm ikincil talep sahiplerinin departmanları, grupları ve CAB'leri birincil olana taşınacaktır.
  • o birincil hale gelecektir ilk doğrulandı kimliği e-posta.
  • Ben birincil istekte için boş alanlar var f, daha sonra ilk ikincil istek sahibinin veri olmamasına güncellenecektir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız