Ajan Bilgilerini Dışa Aktarma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 11 Ock şunda: 2:44 AM

Ajan bilgilerini nasıl dışa aktarabilirim?

  • Yönetici → Kullanıcı Yönetimi → Ajanlar bölümüne gidin ve Dışa Aktar'a tıklayın. Hesabınız birden fazla çalışma alanına sahipse, Yönetici > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Ajanlar bölümüne gidin ve ardından Dışa Aktar'a tıklayın. 


  • Bir pencere, hesabınızda dışa aktarılabilir alanların bir listesini gösterecek. 
  • İhtiyacınız olan alanları seçin ve Dışa Aktar'a tıklayın. 
  • Sistemdeki tüm ajanlar için seçtiğiniz alanları içeren bir CSV dosyası, e-postanıza gönderilecektir. 



Hangi alanlar dışa aktarılabilir?

Alan
Açıklama
Olası Değerler
Ad soyad
Temsilcinin adı
Herhangi bir metin
E-Posta
Birincil e-posta adresi username@domain.ext biçimindeki e-posta adresleri
Occasional
Temsilciyi ara sıra temsilci veya tam zamanlı temsilci olarak tanımlar
FALSE (tam zamanlı acenteler için)
TRUE (ara sıra acenteler için)
Ünvan
İş ünvanı
Herhangi bir metin
İş telefonu
İş telefonu numarası
Herhangi bir metin
Cep Telefonu
cep telefonu numrası
Herhangi bir metin
Konum
Ajanın konumu
Yönetici → Varlık Yönetimi → Konumlar bölümünden elde edilen konum adları.
Raporlama yönetimi
Raporlama yöneticisinin birincil e-posta adresi  kullanıcıadı@alanadı biçimindeki e-posta adresleri
GruplarTemsilcinin üye olduğu gruplar (Birden fazla grup varsa virgülle ayrılmış değerler olarak ifade edilir: 'Grup 1, Grup 2, Grup 3') 
Yönetici → Kullanıcı Yönetimi → Gruplar → Temsilci Grupları
RolerTemsilciye atanan varsayılan ve özel roller. Birden fazla rol varsa virgülle ayrılmış değerler olarak ifade edilir ("Rol 1, Rol 2, Rol 3").
Yönetici → Kullanıcı Yönetimi → Roller bölümünden alınan rollerin isimleri.
Bilet Kapsamı
Temsilcinin bilet görünürlüğü. Atanan tüm roller arasından en geniş kapsam belirlenir. 
Global Erişim
Grup Erişimi
Sınırlı Erişim
Problem Kapsamı
(applicable to Pro and Enterprise plans)
Temsilcinin problem görünürlüğü. Atanan tüm roller arasından en geniş kapsam belirlenir.
Global Erişim
Grup Erişim
Sınırlı Erişim
Değişiklik Kapsamı
(Pro ve Enterprise planlara uygun)
Temsilcinin değişiklik görünürlüğü. Atanan tüm roller arasından en geniş kapsam belirlenir.
Global Erişim
Grup Erişim
Sınırlı Erişim
Sürüm Kapsamı
(Pro ve Enterprise planlara uygun)
Temsilcinin sürüm görünürlüğü. Atanan tüm roller arasından en geniş kapsam belirlenir. 
Global Erişim
Grup Erişim
Sınırlı Erişim
Zaman Dilimi
(Growth, Pro ve Enterprise planlara uygun)
Temsilcinin Çalıştığı Zaman Dilimi
Freshservice Tarafından Desteklenen Zaman Dilimleri Listesi 
Dil
(Growth, Pro ve Enterprise planlara uygun)
Freshservice Arayüzünün Temsilciye Gösterildiği Dil
Freshservice Tarafından Desteklenen Dillerin Listesi 
Seviye
(Liderlik Tablosu özelliği etkinleştirildiyse geçerlidir)
Arcade Modülünde Temsilci Tarafından Ulaşılan Seviye (Kazanılan Puanlardan Hesaplanmış)
Başlangıç seviyesi
Orta seviye
Profesyonel seviye
Uzman
Usta
Guru







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız