Ajan Bilgisi İçe Aktarılıyo

Şu tarihte değiştirildi Prş, 11 Ock şunda: 1:47 AM

Ajan bilgilerini nasıl içe aktaracağınızı şu şekilde yapabilirsiniz: 

  • Admin → Kullanıcı Yönetimi → Ajanlar bölümüne gidin ve İçe Aktar'a tıklayın. Eğer hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, o zaman Admin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Ajanlar bölümüne gidin. 


  • "Import Agents" paneli ekranınızda görünecek. Bu panelde dosya yükleme alanına bir CSV dosyası seçin veya sürükleyip bırakın. "Yükle" düğmesine tıklayın. (CSV dışındaki formatlar desteklenmez. Dosya içeriği hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bölümlere bakın.) 


  • Ajan özelliklerini CSV dosyasındaki sütun başlıklarına eşleştirin. İşlem tamamlandığında, "İçe Aktar" düğmesine tıklayın. 



  • İçe aktarma işlemi tamamlandığında, başarıyla içe aktarılan ajan sayısı ve varsa karşılaşılan hatalar içeren bir e-posta alacaksınız. 

Giriş dosyanızı nasıl yapılandırmanız gerektiği: 

  • Dosya CSV formatında olmalıdır; diğer formatlar desteklenmez. 
  • CSV dosyasının ilk satırı içe aktarılan alanların isimlerini içermelidir (Örneğin, Tam Ad, E-posta, vb.). 
  • Eğer Gruplar ve Roller gibi çoklu değerlere sahip alanlara değer atıyorsanız: 
    • Eğer Microsoft Excel gibi bir elektronik tablo programı kullanarak CSV dosyasını düzenliyorsanız, değerleri virgülle ayırarak belirtin (Örneğin, Rol 1, Rol 2, Rol 3). 
    • Eğer CSV dosyasını bir metin düzenleyici kullanarak düzenliyorsanız, değerleri virgülle ayırın ve tüm dizesini çift tırnak içine alın ("Rol 1, Rol 2, Rol 3"). 

Hangi alanları içe aktarabilirim?

Öznitelik
Açıklama
Olası Değerler
Ad
Ajanın resmi adı Herhangi bir metin
Soyad
Ajanın resmi soyadı Herhangi bir metin
E-Posta
Ana e-posta adresi Kullanıcıadı@alan.adresi formatında geçerli e-posta adresleri 
Occasional
Ajanı ara sıra çalışan veya tam zamanlı çalışan olarak tanımlar.
FALSE (Tam zamanlı ajanlar için)
TRUE (Ara sıra çalışan ajanlar için)
Ünvan
İş ünvanı
Herhangi bir metin
İş Telefonu
İş telefon numarası
Herhangi bir metin
Cep Telefonu
Cep telefon numarası
Herhangi bir metin
Konum
Ajanın konumu
Var olan Konum Adları (Admin → Varlık Yönetimi → Konumlar)
Raporlama Yönetimi
Raporlama yöneticisinin ana e-posta adresi

Kullanıcıadı@alan.adresi formatında geçerli e-posta adresleri (Eğer belirtilen yönetici zaten mevcut değilse, sağlanan e-posta adresi ile talep eden/iletişim kişisi olarak oluşturulurlar) 
Grup

Ajanın üye olduğu gruplar. Birden fazla değeri destekler. 
Admin → Kullanıcı Yönetimi → Gruplar → Ajan Grupları bölümündeki Grup Adları
Roller

Ajanın atanmış varsayılan ve özel rolleri. Birden fazla değeri destekler. 
Agent rolleri hakkında: Freshservice
Saat Dilimi
(Growth, Pro ve Enterprise planları için geçerlidir) 
Ajanın çalıştığı saat dilimi
 Freshservice tarafından desteklenen saat dilimleri listesi
Dil
(Growth, Pro ve Enterprise planları için geçerlidir) 

Freshservice arayüzünün ajan tarafından görüntülendiği dil 
Freshservice tarafından desteklenen diller listesi
Seviye
(Liderlik Tablosu etkinse geçerlidir) 

 Ajanın Arcade modülünde ulaştığı seviye 
Başlangıç seviyesi
Orta seviye
Profesyonel seviye
Uzman
Usta
Guru









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız