Ajan bilgilerini nasıl içe aktaracağınızı şu şekilde yapabilirsiniz:
- Admin → Kullanıcı Yönetimi → Ajanlar bölümüne gidin ve İçe Aktar'a tıklayın. Eğer hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, o zaman Admin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Ajanlar bölümüne gidin.
- "Import Agents" paneli ekranınızda görünecek. Bu panelde dosya yükleme alanına bir CSV dosyası seçin veya sürükleyip bırakın. "Yükle" düğmesine tıklayın. (CSV dışındaki formatlar desteklenmez. Dosya içeriği hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bölümlere bakın.)
- Ajan özelliklerini CSV dosyasındaki sütun başlıklarına eşleştirin. İşlem tamamlandığında, "İçe Aktar" düğmesine tıklayın.
- İçe aktarma işlemi tamamlandığında, başarıyla içe aktarılan ajan sayısı ve varsa karşılaşılan hatalar içeren bir e-posta alacaksınız.
Giriş dosyanızı nasıl yapılandırmanız gerektiği:
- Dosya CSV formatında olmalıdır; diğer formatlar desteklenmez.
- CSV dosyasının ilk satırı içe aktarılan alanların isimlerini içermelidir (Örneğin, Tam Ad, E-posta, vb.).
- Eğer Gruplar ve Roller gibi çoklu değerlere sahip alanlara değer atıyorsanız:
- Eğer Microsoft Excel gibi bir elektronik tablo programı kullanarak CSV dosyasını düzenliyorsanız, değerleri virgülle ayırarak belirtin (Örneğin, Rol 1, Rol 2, Rol 3).
- Eğer CSV dosyasını bir metin düzenleyici kullanarak düzenliyorsanız, değerleri virgülle ayırın ve tüm dizesini çift tırnak içine alın ("Rol 1, Rol 2, Rol 3").
Hangi alanları içe aktarabilirim?
Öznitelik | Açıklama | Olası Değerler |
Ad | Ajanın resmi adı | Herhangi bir metin |
Soyad | Ajanın resmi soyadı | Herhangi bir metin |
E-Posta | Ana e-posta adresi | Kullanıcıadı@alan.adresi formatında geçerli e-posta adresleri |
Occasional | Ajanı ara sıra çalışan veya tam zamanlı çalışan olarak tanımlar. | FALSE (Tam zamanlı ajanlar için) TRUE (Ara sıra çalışan ajanlar için) |
Ünvan | İş ünvanı | Herhangi bir metin |
İş Telefonu | İş telefon numarası | Herhangi bir metin |
Cep Telefonu | Cep telefon numarası | Herhangi bir metin |
Konum | Ajanın konumu | Var olan Konum Adları (Admin → Varlık Yönetimi → Konumlar) |
Raporlama Yönetimi | Raporlama yöneticisinin ana e-posta adresi | Kullanıcıadı@alan.adresi formatında geçerli e-posta adresleri (Eğer belirtilen yönetici zaten mevcut değilse, sağlanan e-posta adresi ile talep eden/iletişim kişisi olarak oluşturulurlar) |
Grup | Ajanın üye olduğu gruplar. Birden fazla değeri destekler. | Admin → Kullanıcı Yönetimi → Gruplar → Ajan Grupları bölümündeki Grup Adları |
Roller | Ajanın atanmış varsayılan ve özel rolleri. Birden fazla değeri destekler. | Agent rolleri hakkında: Freshservice |
Saat Dilimi (Growth, Pro ve Enterprise planları için geçerlidir) | Ajanın çalıştığı saat dilimi | Freshservice tarafından desteklenen saat dilimleri listesi |
Dil (Growth, Pro ve Enterprise planları için geçerlidir) | Freshservice arayüzünün ajan tarafından görüntülendiği dil | Freshservice tarafından desteklenen diller listesi |
Seviye (Liderlik Tablosu etkinse geçerlidir) | Ajanın Arcade modülünde ulaştığı seviye | Başlangıç seviyesi Orta seviye Profesyonel seviye Uzman Usta Guru |
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız