Freshservice'te istekte bulunanları yönetme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 5 Ock şunda: 6:24 AM

Belirli bir süre içinde, birçok çalışan ve talep sahibi hizmet masanızla etkileşimde bulunacak, sorunları bildirecek ve hizmet talepleri gönderecektir. İşleri daha kullanışlı hale getirmek için muhtemelen başlamadan önce Freshservice içinde talep sahipleri için iletişim bilgileri oluşturmak istersiniz.  


Freshservice'de talep sahiplerini birer birer oluşturabilir veya bunları CSV dosyasından toplu olarak içe aktarabilirsiniz. Hatta daha iyi sınıflandırma için departmanlar oluşturabilir ve talep sahiplerini bu departmanlar altına ekleyebilirsiniz.


Freshservice'e manuel olarak yeni bir iletişim bilgisi eklemek için hızlı bir kılavuz:


  • Admin'e gidin > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri. Eğer hesabınız birden fazla iş alanına sahipse, Admin'e gidin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri. 

  • Yeni Talep Sahibi düğmesine tıklayın. 


  • Tüm iletişim bilgilerini doldurun, ad, e-posta, iş unvanı vb. Gibi. 

  • Eğer ajan zaten var olan bir departmana aitse, ilk birkaç harfi yazmaya başlayın ve listeden seçin. 

  • İsteğe bağlı olarak telefon numaralarını, zaman dilimini, zaman formatını ve arka plan bilgilerini yazın. 

  • İşiniz bittiğinde, Değişiklikleri Kaydet'e tıklayın. 

Talep sahibi şimdi hizmet masanıza eklenmiştir. İhtiyaca göre aynı şekilde başka iletişim bilgileri ekleyebilirsiniz. 


Talep sahiplerini oluşturduktan sonra, her talep sahibinin yanında görünen Düzenle seçeneğini seçerek verilen herhangi bir ayrıntıyı değiştirebilirsiniz. 


Freshservice'te talep sahiplerini nasıl devre dışı bırakırım? 

Bir talep sahibini devre dışı bırakmak için, Admin'e gidin > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri. Eğer hesabınız birden fazla iş alanına sahipse, Admin'e gidin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri > Talep Sahibi Adı > Düzenle > Daha Fazla > Talep Sahibini Devre Dışı Bırak. 



Bir talep sahibini devre dışı bıraktığınızda neler olur? 
  • Talep sahibi, Freshservice'e giriş yapamayacak. Yeniden etkinleştirme durumunda, yönetici Admin > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri'ne gidebilir. Hesabınız birden fazla iş alanına sahipse, Admin > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri > Talep Sahibi Adı > Yeniden Aktive et. 
  • Talep sahibi, tüm talep sahibi gruplarından kaldırılacak. 
  • Talep sahibinin adı, Tamamlanan ve Kapatılan durumlarına sahip tüm biletlerde, değişikliklerde, sorunlarda ve yayınlarda korunacaktır. 
  • Talep sahibi, otomatik olarak iş akışı otomasyonu ve denetleyici dışındaki tüm hesap düzeyindeki yapılandırmalardan kaldırılacak. Ancak bunlarla ilişkilendirilmiş iş akışlarından manuel olarak kaldırılması gerekecektir. 
  • Talep sahibinin adı, "Kullanan" ve "Yönetilen" alanları altında donanım varlıkları için korunacaktır. 
  • Talep sahibinin adı, yazılım varlıkları için "Yönetilen" alanında korunacaktır.







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız