Freshsales'te müşteri adayı eklemenin yolları:
Müşteri adayları her yerdedir - fuarlarda müşteri adayları ile karşılaşırsınız, web sitenize göz atarken onları bulursunuz, bir telefon görüşmesi ile sizinle iletişime geçerler, e-posta yoluyla bir demo talep ederler vb. Hepsini bu kaynaklardan CRM'inize getirmek sıkıcı bir görev olabilir, ancak Freshsales ile müşteri adaylarınızı zahmetsizce alabilirsiniz.
Freshsales, müşteri adaylarını e-postalardan ve web sitesinden otomatik olarak yakalamanıza, bir CSV dosyasından içe aktarmanıza ve ayrıca manuel olarak eklemenize olanak tanır.
İşte müşteri adaylarınızı Freshsales'a ekleyebileceğiniz çeşitli yollar:
1. Hızlı Ekleme düğmesini kullanma :
Hızlı Ekle düğmesi, yeni müşteri adayı formu aracılığıyla hızlı bir şekilde müşteri adayı eklemenizi sağlar. Bu düğme Hızlı Eylemler çubuğuna kalıcı olarak yerleştirilmiştir ve Freshsales'in her yerinden erişebilirsiniz - e-postaları okurken, sesli mesajları dinlerken ve hatta bir müşteri adayı ile görüşme yaparken.
2. CSV dosyasından müşteri adaylarını içe aktarma:
Ticari fuarlardan müşteri adayları alıyor, satın alıyor veya diğer uygulamalardan temin ediyorsanız, büyük olasılıkla tüm bu müşteri adaylarını bir sayfada belgelendirmişsinizdir. Bunu bir .CSV dosyasına dönüştürün (eğer dönüştürmediyseniz) ve müşteri adaylarınızı Freshsales'e aktarın.
Freshsales'ten müşteri adaylarını aradıysanız, onlarla yaptığınız telefon görüşmelerinden onları yeni müşteri adayları olarak ekleyebilirsiniz. Telefon numaraları da otomatik olarak ilgili müşteri adaylarıyla ilişkilendirilir.
Potansiyel müşterileri otomatik olarak yakalamanın yolları
1. Satış e-postalarından potansiyel müşteri ekleme
Freshsales'te gönderdiğiniz ve aldığınız e-postalardan otomatik olarak müşteri adayı yakalayabilirsiniz. İşte nasıl yapılacağı,
a) Freshsales'ten bir e-posta gönderdiğinizde, e-postanın alıcısı müşteri adayı olarak eklenir.
b) Freshsales e-posta adresinize aşağıdaki gibi bir e-posta gönderildiğinde veya iletildiğinde sales@yourcrmname.freshsales.io, e-postayı gönderen kişi yeni bir müşteri adayı olarak eklenir (eğer gönderen kişi Freshsales hesabınızda mevcut bir müşteri adayı değilse).
2. Web sitesi ziyaretçilerini potansiyel müşteri olarak yakalama :
Freshsales kütüphanesini web sitenize yerleştirerek web sitenizdeki herhangi bir web formunu (kayıt formları, abonelik formları vb.) doldurduklarında web sitenizin ziyaretçilerini otomatik olarak müşteri adayı olarak alın.
3. Randevulara katılanları müşteri adayı olarak ekleme
Freshsales, randevulara katılanları otomatik olarak yeni müşteri adayı olarak ekler (CRM'inizde değillerse). Diyelim ki mevcut müşteri adayınız, firmasından başka bir kişiyi (belki de kilit karar verici) bir telefon görüşmesi ile sunumunuzu dinlemeye dahil etmek istiyor. Randevu eklenirken, bu durumda kilit karar verici olan katılımcı otomatik olarak Freshsales'ta yeni bir müşteri adayı haline gelir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız