Freshdesk, yardım masanıza ulaşan tüm müşterileri izlemenize yardımcı olur ve onları Müşteriler sekmesi altında ilgili kişiler olarak oluşturmanıza ve kaydetmenize olanak tanır. Ayrıca, belirli kişileri gruplayabilir ve bunları bir şirketle eşleyebilirsiniz.
Yeni bir talep sahibi tarafından bir destek talebi oluşturulduğunda, yardım masanızda otomatik olarak bir kişi oluşturulur. Bu kişiler, hamburger simgesine tıklanıp Doğrulanmamış veya Tümü seçilerek Kişiler sekmesinde görülebilir.
Kişi Oluşturma:
* Destek portalınızda oturum açın
* Yeni açılır menüsüne tıklayın ve yeni kişi'yi seçin
* İletişim formundaki iletişimin tüm ayrıntılarını doldurun. Yeni bir ilgili kişi oluşturmak için gereksinimler aşağıda listelenmiştir:
Zorunlu alan | Ad Soyad | Kişinin adı, yeni bir kişi oluşturulurken doldurulması zorunlu bir alandır. |
Birincil alan(lar) | E-posta İş telefonu Cep telefonu | Yeni bir kişi oluşturmak için dört birincil alandan en az biri için ayrıntı sağlamak da gereklidir. |
İkincil alan(lar) | Başlık Şirket Adres Etiketler Arkaplan bilgisi | İkincil alanlar isteğe bağlıdır, ancak bu bilgileri her kişiye eklemek en iyisidir. |
Varsayılan alanlar | Saat dilimi Dil | Varsayılan alanlar, manuel olarak herhangi bir değişiklik yapılmazsa bir kişiye otomatik olarak atanacak varsayılan bir değer tutacaktır. |
Kişinin adresini, iletişim bilgilerini, sosyal kimliklerini, saat dilimini, dilini ve diğer arka plan bilgilerini yazın.
Bilet simgesini kullanarak, kişinin ilişkili olduğu şirket tarafından oluşturulan tüm biletlerin görünürlüğünü sağlamak için Bu kişinin bu Şirketin tüm biletlerini görüntülemesine izin ver özelliğini kullanın:
Emlak veya üzeri bir plandaysanız, bu özellik ilişkili şirketin karşısındaki bilet simgesine tıklayarak kullanılabilir (birden fazla şirket ilişkilendirilebilir):
İşiniz bittiğinde, Kaydet'i tıklayın.
Bir kişi için profil başarıyla eklendi. Benzer şekilde, gerektiği kadar çok kişi ekleyin.
Kaydedildikten sonra, ilgili kişi, ilgili kişiyi doğrulamak ve müşteri portalınıza giriş yapmak için bir bağlantı içeren bir kullanıcı etkinleştirme e-postası alacaktır. (Bu, Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Talep Sahibi Bildirimi sekmesi > Kullanıcı Etkinleştirme e-postası altında kontrol edilebilir)
Lütfen bir dili bir kişiyle ilişkilendirmenin ve bir saat dilimini bağlamanın sırasıyla yalnızca Bahçe ve Site planlarında kullanılabileceğini unutmayın.
Şirket oluşturma:
* Destek portalınızda oturum açın.
* Yeni açılır menüsüne tıklayın ve yeni şirket'i seçin.
* Şirket adını (zorunlu), şirketle ilgili açıklamayı (isteğe bağlı), varsa şirketle ilişkili notları ve şirket için alan adlarını (isteğe bağlı) doldurun.
* Aynı şirket için virgülle ayırarak birden çok alan adı eklenebilir.
* Belirttiğiniz alan adlarına bağlı olarak, Freshdesk, e-posta adresleri belirtilen alan adlarından herhangi birini içeriyorsa kişileri otomatik olarak bu şirketle ilişkilendirecektir.
* Blossom veya üzeri planda olan hesaplar için, bir şirketin kapsamlı ayrıntılarını saklamanıza yardımcı olmak amacıyla dört ek varsayılan alan eklenmiştir:
- Sağlık Puanı - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır menü: mutlu, iyi durumda, risk altında. Devam eden ilişkiye bağlı olarak, bu değerlerden biri bir şirketle ilişkilendirilebilir.
- Hesap Katmanı - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır menü: temel, premium, kurumsal. Şirketleri, işinize göre hangi katman altında olduklarına göre kategorize edebilirsiniz.
- Yenileme Tarihi - söz konusu şirket için gerekli sözleşme veya yenileme tarihini içermek için kullanılabilecek bir tarih alanı.
- Endüstri - bir şirketi ilişkilendirebileceğiniz standart endüstri seçeneklerinden oluşan düzenlenebilir bir açılır menü.
* İşiniz bitiğinde oluştura tıklayın.
Kişileri ve şirketleri oluşturmayı tamamladıktan sonra, Kişiler sekmesine gidip kişileri veya şirketleri seçerek listeyi görüntülemek mümkündür. Ayrıca, her kişi/şirketin yanında görüntülenen Düzenle seçeneğini seçerek verilen ayrıntıları değiştirebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız