Komple Düzen Özelleştirmesi

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 5:10 AM

Destek portalınızı tamamen özelleştirmek istediğinizde, yalnızca CSS eklemek ve Freshdesk'teki varsayılan düzeni geçersiz kılmakla yetinmeyebilirsiniz. Yani Emlak planıyla müşterilerimize ciddi özelleştirme yetenekleri kazandırdık. Destek portalınızdaki tüm sayfaların HTML'sini satır satır, hiçbir soru sorulmadan yeniden yazabilirsiniz. 


Tam portal özelleştirmesiyle neler yapabilirsiniz?


Portalınızda hemen hemen her şeyin ne kadar ortaya çıkacağını özelleştirebilirsiniz. Freshdesk'in kod düzenleyicisi HTML, CSS ve Javascript'i tam olarak desteklediğinden, bunlarla yapabilecekleriniz konusunda hiçbir kısıtlamanız olmaz. Örneğin, portalınızın ana sayfasında yalnızca Özellik İsteği forumlarınızı ve SSS'lerinizi gösterebilir veya her forumdaki en iyi 3 konuyu farklı düzenlerle vurgulayabilir veya her çözüm makalesinin yanında bir küçük resim sergileyerek onu daha şık hale getirebilirsiniz.  


Düzen özelleştirme, müşterileriniz için sıfırdan tamamen yeni bir deneyim yaratabileceğiniz anlamına gelir. Böylece, desteğinizin web sitenizle aynı temaya sahip olmasını sağlayabilir, bir dizi şık efekt ekleyebilir ve hatta dünyanın dışında bir şeyler yapmak için özel javascript parçacıklarınızı bile getirebilirsiniz. Bu aynı zamanda FreshThemes Gallery'deki hazır temalardan herhangi birini kullanmakta özgür olacağınız veya daha da iyisi, tam olarak istediğiniz şekilde kendi temanızı oluşturabileceğiniz anlamına gelir.
Size bir örnek göstermek için, hacklediğimiz basit bir minimalist temayı burada bulabilirsiniz. İstemediğimiz şeyleri mizanpajdan çıkardık ve her şeyi anlamlı olacak şekilde yeniden düzenledik. 



Her şeyi söylediğimizde emin değilseniz , burada Freshdesk'te özelleştirebileceğiniz sayfaların tam listesini bulabilirsiniz. 
  1. Portal ana sayfası
  2. Yeni kullanıcı kaydı
  3. Giriş sayfası
  4. Arama Sonuçları
  5. Çözümler ana sayfası
  6. Makale listesi
  7. Makale görünümü
  8. Tartışmalar ana sayfası
  9. Konularım
  10. Konu listesi
  11. Konu görünümü
  12. Yeni Konu
  13. Yeni bilet
  14. Halka açık bilet 
  15. Arşivlenmiş Genel bilet 



Freshdesk'te düzenleri özelleştirmeye yönelik hızlı kılavuz

  • Yönetici > Portallar'a tıklayın
  • İlgili Portalın üzerine gelin ve Özelleştir'e tıklayın.
  • Düzen ve Sayfalar sekmesini seçin .
  • Portal Düzeni  altında üstbilgiyi, altbilgiyi ve genel düzenleri özelleştirin.
  • Sayfa Düzeni altında , belirli bir sayfanın tasarımını özelleştirin. 
  • Kaydet'e tıklayarak düzenlemelerinizi kaydettiğinizden emin olun .
  • Değişikliklerinizi yayınlayın .


Not: Temsilci veya müşteri giriş sayfaları için özelleştirilmiş bir giriş URL'niz varsa  , URL'yi yardım yöntemimizle değiştirin - {{portal.agent_login_link}} {{portal.customer_login_link}}. Güvenlik ihlallerini önlemek için bunu yapmanızı öneririz.


Örneğin, şu anda özelleştirilmiş portal aracısı oturum açma URL'niz 


https:///login/auth/palak1?client_id=41441690836303948&redirect_uri=https%3A%2F%%2Ffreshid%2Fauthorize_callback  bunu {{portal.agent_login_link}} ile değiştirin . 


Müşteri girişi için bunu tekrarladığınızdan emin olun.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız