CRM Hesabınızın Güvenliğini Sağlayın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 26 Tem, 2023 şunda: 10:04 AM

Müşteri verileri, şirketin yıllık geliri, paydaş bilgileri ve benzeri önemli bilgileri işlerken, hesaplarınızı yetkisiz erişime karşı korumak için önleyici tedbirler almalısınız. Bunu sağlamak için Zoho Hesapları, ilk girişinizde güvenlik soruları oluşturmanıza olanak tanır. Parolayı almak için bu soruları kullanabilirsiniz, ayrıca gerektiğinde değiştirilebilir. Güvenlik sorusu tüm Zoho Hizmetleri için geçerlidir.


Güvenlik ayarlarımız, müşterilerinize güvenli bir ekosistem sunabilmenizi sağlamak için yürürlüktedir çünkü isteyeceğiniz son şey, kişisel bilgilerine bilinmeyen ve güvenli olmayan ağlardan gelen bir tehdittir. Kullanıcıların CRM'e erişebileceği güvenilir IP adreslerini sağlayabilirsiniz, böylece kişilerin diğer IP'lerden erişimi otomatik olarak kısıtlanır. Bireysel kullanıcıların veya belirli bir rol veya gruptaki kullanıcıların IP'lerini de ekleyebilirsiniz.


Diğer IP'ler aracılığıyla oturum açan herhangi bir kullanıcı, "Bu IP adresinden erişim reddedildi" uyarı mesajını alır. Mobil cihazlardan ve tabletlerden giriş yapılırken de bu kısıtlama uygulanacaktır. Ayrıca, kullanıcının Authtoken'ını kullanan API'ler, izin verilmeyen IP'lerden çalışmayacaktır.


Bu aynı zamanda diğer tüm Zoho ürünleri için de geçerlidir. Dolayısıyla, Zoho CRM'ye belirli bir IP'den, örneğin ev ofisinizden erişemiyorsanız, o zaman Zoho Mail, Zoho Docs vb. diğer ürünlere bile erişemezsiniz.



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız