Zoho CRM Özellikleri:
Zoho CRM, her biri belirli iş ihtiyaçlarına odaklanan farklı özelliklerden oluşan beş farklı sürüm sunan bulut tabanlı bir uygulamadır.
Her sürümün fiyatı farklıdır ve satın aldıktan sonra erişilebilen farklı özellikler içerir. Bir sürümü satın almadan önce, uygun özellikleri seçebilmek için işletmenizin gereksinimlerini anlamanız gerekir. Ayrıca Professional, Standard ve Enterprise Editions için 15 günlük bir deneme sürümümüz var. Satın almadan önce tüm sürümleri değerlendirmek için temel veya Ücretsiz Sürüm'e kaydolabilirsiniz.
Ücretsiz sürümün dışında, diğer tüm sürümler kullanıcı lisanslarına, yani oturum açacak ve kuruluşun CRM hesabına erişecek kullanıcı sayısına dayalıdır. Kuruluşunuz için satın aldığınız tüm kullanıcı lisansları aynı sürüme ait olmalıdır. Örneğin, bir kuruluş için Standard sürümde 10 kullanıcı lisansı ve Enterprise sürümde 5 kullanıcı lisansı satın alamazsınız.
Her sürümdeki özelliklerin kullanılabilirliği ve sınırlarıyla ilgili ayrıntılar için Özellik Kullanılabilirliği tablosuna bakın. Zoho CRM, kullandıkça öde hizmetidir ve şu anda kullanmakta olduğunuz sürüm için aylık veya yıllık olarak faturalandırılırsınız. Dolayısıyla, iş geliştikçe sürümünüzü yükseltme veya birkaç hizmeti keserseniz sürümünüzü düşürme esnekliği vardır.
Desteklenen Diller:
Zoho CRM, 28 dili destekler. CRM'nizde Kurulum > Genel > Kişisel Ayarlar'a giderek istediğiniz dili seçebilirsiniz. Yerel Bilgiler bölümünde Düzenle simgesini tıklayın. Dil seçeneğindeki listeden kullanmak istediğiniz dili seçin. Zoho CRM'de desteklenen diller aşağıda listelenmiştir:
Arapça
Bahasa
Endonezyaca
Bulgarca
Çince
Hırvat
Çek
Danimarka
Flemenkçe
Amerikan İngilizcesi
İngilizce
Fransızca
Almanca
İbranice
Hintce
Macarca
İtalyanca
Japonca
Korece
Rusca
İspanyolca
Türkçe
Vietnamca
İsveççe
Lehçe
Tayland
Portekizce
Sistem Gereksinimleri:
Zoho CRM bulut tabanlı bir uygulamadır ve bu nedenle uygulama ve veriler bilgisayar sisteminizin belleğinde saklanmaz. Bulut uygulamaları uzak sunuculara dayandığından, Zoho CRM'e erişmek için sürekli bir internet bağlantınızın olması gerekir. CRM'i kullanmak için bilgisayarınıza herhangi bir dosya indirmeniz veya yüklemeniz gerekmez.
Zoho CRM, ayrıntıları aşağıda listelenen temel sistem yapılandırmasıyla uyumludur:
İşletim Sistemi: Windows, Linux and Mac OS X
internet Tarayıcısı:
Safari 13
Google Chrome 73
Mozilla Firefox 69
Edge 79
Opera 60
Ayrıca ES6 kullanan tarayıcıları da destekliyoruz.
NOT:
TLS v1.2'yi destekleyen tarayıcılar, API'ler ve Eklentiler kullanmak gereklidir.
Internet Explorer'da Uyumluluk modunu etkinleştirdiyseniz, Zoho CRM'ye erişemeyebilirsiniz.
Internet Explorer 11'de uyumluluk modunu devre dışı bırakmak için:
1) Dişli çark simgesini (IE'nin sağ üst köşesinde) tıklayın ve Uyumluluk Görünümü Ayarları'nı seçin.
2) İntranet sitelerini Uyumluluk Görünümünde görüntüle onay kutusunun işaretini kaldırın.
3) Kapata tıklayın.
Depolama Alanı:
Zoho CRM'deki depolama alanı iki kategoriye ayrılmıştır: Veri ve Dosya daha net bir gösterim için. Bu kategoriler, Depolama ve Kullanım ayrıntıları olarak ayrıca sınıflandırılır. Veri depolama: Kayıtlara eklenen notlar da dahil olmak üzere, standart ve özel modüldeki kayıtların kapladığı toplam alandır. Ayrıca, geri dönüşüm kutunuzdaki verilerin kapladığı alanı da içerir. Dosya depolama: görüntüler, ekler (kayıtlar ve e-posta), e-posta şablonları ve bir kayıtla ilişkili belgeler tarafından kullanılan alanı içerir. Dosya depolama altında, adres-mektup birleştirme ve belgeler gibi özellikler açısından depolama dağılımını görebilirsiniz. Bu depolama aynı zamanda geri dönüşüm kutusunda bulunan veri ve dosyaların kapladığı alanı da içerir. Her sürüm için varsayılan depolama alanı hakkında daha fazla bilgi edinmek için özellik kullanılabilirliğini kontrol edin.
Mobil Uygulamalar:
Zoho CRM mobil uygulaması, CRM'nizi gittiğiniz her yere götürmenizi sağlar. Masaüstünüzdeki verilere aynı erişimi sağlar, ancak hareket halindeyken görevlerinizi tamamlamanıza yardımcı olacak şekilde organize edilmiştir. Mobil deneyim, ihtiyacınız olan verilere kolay erişim için optimize edilmiş temiz bir kullanıcı arayüzü sunar. Uygulama, çevrimdışı çalışmanıza izin verir, böylece yerel olarak depolanan kayıtlara erişebilir ve kayıtları ekleyebilir, değiştirebilir ve silebilirsiniz. Ağınıza yeniden bağlandığınızda, çevrimdışı yapılan tüm değişiklikler otomatik olarak eşitlenir.
Desteklenen Cihazlar:
Zoho CRM uygulaması, Android ve iOS cihazlarda mevcuttur ve Google Play ve App Store'dan indirilebilir. Ayrıca, desteklenen mobil tarayıcılarda mobil web olarak da mevcuttur.
Android (5.0 ve üstü )
İOS (10.0 ve üstü )
Mobil Web
Android ( Chrome)
İOS (Safari)
Desteklenen Modüller:
Cihazınızdan bir dizi Zoho CRM modülüne erişebilirsiniz. İçerdikleri veriler, cihazınızdaki yerel bir veri
tabanında saklanacaktır. Desteklenen modüller, abone olduğunuz CRM sürümüne göre farklılık gösterir. Aşağıdaki modüller cihazınızda desteklenmektedir.
Talepler | Kişiler | Hesaplar | Fırsatlar | Görevler |
Toplantılar | Aramalar | Ürünler | Vakalar | Çözümler |
Satıcılar | Ödeme Defterleri | Alıntılar | Satış Siparişleri | Satın Alma Siparişleri |
Faturalar | Tüm Özel Modüller (Max: 15 modül ) | Panmolar | - | - |
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız