Zoho CRM'deki Özellikler

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 26 Tem, 2023 şunda: 9:43 AM

Zoho CRM Özellikleri:


Zoho CRM, her biri belirli iş ihtiyaçlarına odaklanan farklı özelliklerden oluşan beş farklı sürüm sunan bulut tabanlı bir uygulamadır.


Her sürümün fiyatı farklıdır ve satın aldıktan sonra erişilebilen farklı özellikler içerir. Bir sürümü satın almadan önce, uygun özellikleri seçebilmek için işletmenizin gereksinimlerini anlamanız gerekir. Ayrıca Professional, Standard ve Enterprise Editions için 15 günlük bir deneme sürümümüz var. Satın almadan önce tüm sürümleri değerlendirmek için temel veya Ücretsiz Sürüm'e kaydolabilirsiniz.


Ücretsiz sürümün dışında, diğer tüm sürümler kullanıcı lisanslarına, yani oturum açacak ve kuruluşun CRM hesabına erişecek kullanıcı sayısına dayalıdır. Kuruluşunuz için satın aldığınız tüm kullanıcı lisansları aynı sürüme ait olmalıdır. Örneğin, bir kuruluş için Standard sürümde 10 kullanıcı lisansı ve Enterprise sürümde 5 kullanıcı lisansı satın alamazsınız.


Her sürümdeki özelliklerin kullanılabilirliği ve sınırlarıyla ilgili ayrıntılar için Özellik Kullanılabilirliği tablosuna bakın. Zoho CRM, kullandıkça öde hizmetidir ve şu anda kullanmakta olduğunuz sürüm için aylık veya yıllık olarak faturalandırılırsınız. Dolayısıyla, iş geliştikçe sürümünüzü yükseltme veya birkaç hizmeti keserseniz sürümünüzü düşürme esnekliği vardır.



Desteklenen Diller:


Zoho CRM, 28 dili destekler. CRM'nizde Kurulum > Genel > Kişisel Ayarlar'a giderek istediğiniz dili seçebilirsiniz. Yerel Bilgiler bölümünde Düzenle simgesini tıklayın. Dil seçeneğindeki listeden kullanmak istediğiniz dili seçin. Zoho CRM'de desteklenen diller aşağıda listelenmiştir:


Arapça

Bahasa

Endonezyaca

Bulgarca

Çince

Hırvat

Çek

Danimarka

Flemenkçe

Amerikan İngilizcesi

İngilizce

Fransızca

Almanca

İbranice

Hintce

Macarca

İtalyanca

Japonca

Korece

Rusca

İspanyolca

Türkçe

Vietnamca

İsveççe

Lehçe

Tayland

Portekizce



Sistem Gereksinimleri:


Zoho CRM bulut tabanlı bir uygulamadır ve bu nedenle uygulama ve veriler bilgisayar sisteminizin belleğinde saklanmaz. Bulut uygulamaları uzak sunuculara dayandığından, Zoho CRM'e erişmek için sürekli bir internet bağlantınızın olması gerekir. CRM'i kullanmak için bilgisayarınıza herhangi bir dosya indirmeniz veya yüklemeniz gerekmez.



Zoho CRM, ayrıntıları aşağıda listelenen temel sistem yapılandırmasıyla uyumludur:


İşletim Sistemi: Windows, Linux and Mac OS X


internet Tarayıcısı: 


Safari 13

Google Chrome 73

Mozilla Firefox 69

Edge 79

Opera 60

Ayrıca ES6 kullanan tarayıcıları da destekliyoruz.

NOT:


TLS v1.2'yi destekleyen tarayıcılar, API'ler ve Eklentiler kullanmak gereklidir.


Internet Explorer'da Uyumluluk modunu etkinleştirdiyseniz, Zoho CRM'ye erişemeyebilirsiniz.



Internet Explorer 11'de uyumluluk modunu devre dışı bırakmak için:


1) Dişli çark simgesini (IE'nin sağ üst köşesinde) tıklayın ve Uyumluluk Görünümü Ayarları'nı seçin.


2) İntranet sitelerini Uyumluluk Görünümünde görüntüle onay kutusunun işaretini kaldırın.


3) Kapata tıklayın.



Depolama Alanı:


Zoho CRM'deki depolama alanı iki kategoriye ayrılmıştır: Veri ve Dosya daha net bir gösterim için. Bu kategoriler, Depolama ve Kullanım ayrıntıları olarak ayrıca sınıflandırılır. Veri depolama: Kayıtlara eklenen notlar da dahil olmak üzere, standart ve özel modüldeki kayıtların kapladığı toplam alandır. Ayrıca, geri dönüşüm kutunuzdaki verilerin kapladığı alanı da içerir. Dosya depolama: görüntüler, ekler (kayıtlar ve e-posta), e-posta şablonları ve bir kayıtla ilişkili belgeler tarafından kullanılan alanı içerir. Dosya depolama altında, adres-mektup birleştirme ve belgeler gibi özellikler açısından depolama dağılımını görebilirsiniz. Bu depolama aynı zamanda geri dönüşüm kutusunda bulunan veri ve dosyaların kapladığı alanı da içerir. Her sürüm için varsayılan depolama alanı hakkında daha fazla bilgi edinmek için özellik kullanılabilirliğini kontrol edin. 


Mobil Uygulamalar:


Zoho CRM mobil uygulaması, CRM'nizi gittiğiniz her yere götürmenizi sağlar. Masaüstünüzdeki verilere aynı erişimi sağlar, ancak hareket halindeyken görevlerinizi tamamlamanıza yardımcı olacak şekilde organize edilmiştir. Mobil deneyim, ihtiyacınız olan verilere kolay erişim için optimize edilmiş temiz bir kullanıcı arayüzü sunar. Uygulama, çevrimdışı çalışmanıza izin verir, böylece yerel olarak depolanan kayıtlara erişebilir ve kayıtları ekleyebilir, değiştirebilir ve silebilirsiniz. Ağınıza yeniden bağlandığınızda, çevrimdışı yapılan tüm değişiklikler otomatik olarak eşitlenir.


Desteklenen Cihazlar:


Zoho CRM uygulaması, Android ve iOS cihazlarda mevcuttur ve Google Play ve App Store'dan indirilebilir. Ayrıca, desteklenen mobil tarayıcılarda mobil web olarak da mevcuttur.


Android (5.0 ve üstü )

İOS (10.0 ve üstü )


Mobil Web


Android ( Chrome)

İOS (Safari)



Desteklenen Modüller:


Cihazınızdan bir dizi Zoho CRM modülüne erişebilirsiniz. İçerdikleri veriler, cihazınızdaki yerel bir veri 

tabanında saklanacaktır. Desteklenen modüller, abone olduğunuz CRM sürümüne göre farklılık gösterir. Aşağıdaki modüller cihazınızda desteklenmektedir.


Talepler
KişilerHesaplarFırsatlarGörevler
Toplantılar
AramalarÜrünlerVakalarÇözümler
SatıcılarÖdeme DefterleriAlıntılarSatış SiparişleriSatın Alma Siparişleri
FaturalarTüm Özel Modüller (Max: 15 modül )Panmolar--

































Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız