Zoho CRM hizmetini bırakmanızı veya kullanılmayan bir hesabı silmenizi gerektiren herhangi bir durumda, CRM hesabını silebilirsiniz. Benzer şekilde, bir çalışan artık kuruluş CRM hesabını kullanmıyorsa, hesabı devre dışı bırakabilir veya silebilirsiniz.
CRM hesabını silmeden önce dikkat edilmesi gereken noktalar:
Bir hesabı silmeyi seçmeden önce aşağıdaki noktaları aklınızda bulundurmalısınız
-Bir hesabı silmeyi seçmeden önce aşağıdaki noktaları aklınızda bulundurmalısınız:
-Ücretli bir sürüme aboneyseniz, önce ücretsiz sürüme geçmeniz veya aboneliğinizi iptal etmeniz gerekir.
-Hesabın birden fazla aktif kullanıcısı varsa, hesabı silmeden önce tüm kullanıcıları devre dışı bırakmanız gerekir.
-Hesabın son aktif kullanıcısının devre dışı bırakılmasından veya aboneliğin iptal edilmesinden (ücretli sürümden eski sürüme geçiş) bir hafta (7 gün) sonra, CRM hesabını sil bağlantısı şirket ayrıntıları sayfasında kullanılabilir olacaktır.
-Gerekirse, hesabınızın verilerinin ve eklerinin tüm verilerini yedekleyebilirsiniz.
Hesabınızı silmek için:
profil > Ayarlar > Hesabı Kapat
Uyarı mesajını okuyun ve işlemi onaylayın.
Hesabınızdan çıkış yapacaksınız ve size hesabın kapatılmasıyla ilgili olarak sistem tarafından oluşturulmuş bir e-posta gönderilecektir.
NOT:
Zoho CRM hesabınızı silmek, sizi diğer tüm Zoho hizmetlerinden mahrum bırakmaz. Zoho CRM hesabını kapattıktan sonra, aynı e-posta adresi ile diğer Zoho hizmetlerine sorunsuz bir şekilde erişmeye devam edebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız