Kullanıcıları Silme ve Aktarma

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 31 Tem, 2023 şunda: 8:07 AM

Bir kullanıcı, kuruluştaki hizmetini sonlandırdığında veya farklı bir ekibe veya projeye aktarıldığında, CRM hesabından silmeniz gerekebilir. Kullanıcıyı silmeden önce, sahip olduğu kayıtları ve belirli yapılandırmalara göre kendisine atanan kayıtları diğer kullanıcılara aktarmanız önemlidir. Zoho CRM'de, kullanıcıları silerken sizden şunları yapmanız istenecektir:


Kayıtları aktarmadan sil: Kayıtlar kuruluştaki diğer kullanıcıların ortak mülkiyetindeyse bu seçeneği kullanabilirsiniz.


Aşağıdaki kayıtları aktardıktan sonra silin:


Kullanıcı sahipliğindeki tüm açık kayıtlar (Anlaşmalar ve Aktiviteler modüllerinde) (Silinen kullanıcının sahipliğindeki kapalı kayıtlar, kullanıcı adını göstermeye devam edecektir).


İş akışları, sahip ataması, alan güncellemeleri, kullanıcının katıldığı herhangi bir plan gibi kayıtta yapılan atamayla ilgili tüm yapılandırmalar.


Özel görünümler, iş akışları, onaylar, servis talebi yükseltmeleri, plan vb. gibi kullanıcıyla ilişkili tüm kural tabanlı ölçütler (yalnızca kullanıcı bir kayıt sahibiyse).


NOT:


* Bir kullanıcıyı yalnızca süper yönetici silebilir.

* Silinen kullanıcı, CRM hesabıyla herhangi bir ek uygulama entegre ettiyse, bu entegrasyonlar devre     dışı bırakılır.


* Bir kullanıcıyı silmek, Zoho hesabını kapatmakla aynı şey değildir. Yalnızca Zoho CRM hesabından        silinirler ve bu nedenle satın alınan toplam kullanıcı lisansının bir parçası olmaya devam ederler.            Kullanıcı lisanslarını azaltmanız gerekiyorsa aboneliklere bakın.

*  Silinen kullanıcının adı, bir kayıttaki kullanıcı arama ve ortak sahip alanlarında gösterilmeye devam       eder.


* Şimdi aktar seçeneği belirlenmemişse, kullanıcılar daha sonra bireysel modüllerdeki Toplu aktarım        seçeneğini kullanarak, CRM'den silinen kullanıcılara ait kayıtları aktarabilir.


Kullanıcıyı silmek için:


1) Ayarlar > Kullanıcılar ve Kontroller > Kullanıcılar


2) Silmek istediğiniz kullanıcıyı seçin ve sil butonuna basın.


3) Kullanıcıyı sil açılır penceresinden aşağıdakileri yapınız:

   

   *Kayıtları aktarmak istemiyorsanız aktarmadan sil butonuna tıklayınız seçin.

  

   *Kullanıcıları aktarmak istiyorsanız şimdi aktarı seçiniz.

 

 4) sil butonuna tıklayınız.


 

Raporlama hiyerarşisi etkinleştirildiğinde kullanıcıları silme:


Sildiğiniz kullanıcının kendisine rapor veren başka kullanıcıları varsa şunları yapabilirsiniz:


* Astları eşit veya üstün bir roldeki başka bir kullanıcıya aktarın.


* Astları raporlamadan bırakın.


Silinen kullanıcının adının tutulacağı veya yeni kullanıcılara aktarılmayacağı durumlar:


* Son güncelleyen, kayıtlarda değiştiren gibi sistem tanımlı alanlar ve özel görünüm, raporlar, panolar, şablonlar vb. özellikler.


* Oluşturan ve değiştiren alanları içeren kriterler.


* Kayıtların içe aktarılması sırasında eşlenen kayıt sahibi alanları.


* Silinen kullanıcının Rolleri, Bölgesi ve Grupları korunur.


* Kayıt sahibi olarak silinen kullanıcının adıyla yapılandırılan puanlama kuralları.



* E-posta planlaması yoluyla paylaşımın yapılandırıldığı raporlarda silinen kullanıcılar artık raporu alamayacak.


* Silinen kullanıcıya yönlendirilen ürün içi bildirimler, e-posta uyarıları, hatırlatıcılar ve satış sinyali             bildirimleri yeni kullanıcıya aktarılmaz.


* Kullanıcı arama alanları


* Silinen kullanıcılarla paylaşılan kayıtlar, özel görünümler, raporlar ve gösterge panoları yeni kullanıcıya aktarılmaz. Silinen kullanıcı adı bu durumlarda görüntülenmez.


* Kaydedilmiş filtrede kullanılırsa kayıt sahibi alanı, silinen kullanıcının adını koruyacaktır.


* Silinen kullanıcının kayıt sahibi olduğu yayınlarda oluşturulan otomatik takip kuralları.


* Silinen kullanıcı tarafından kullanılan depolama alanı aktarılmayacaktır


* Telefon entegrasyonu aracılığıyla yapılandırılan kullanıcı alanları


* Silinen kullanıcılar tarafından oluşturulan notlar başka bir kullanıcıya aktarılmayacaktır.











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız