Yönetici Olarak Rolünüz Nedir?
Kuruluşunuz için bir Zoho CRM yöneticisi olarak rolünüz, çalışanlarınıza başarılı bir şekilde gelişebilecekleri güvenilir bir ekosistem sunmaktır.
CRM araçlarının faydalarından en iyi şekilde yararlanmak için gerçekleştirmeniz gereken faaliyetlerin bir listesi var, temel eylemlerinizden birkaç örnek görelim:
-Çalışanlarınızın CRM araçlarını uygun şekilde öğrenmesine ve kullanmasına yardımcı olun
-CRM platformunu iş ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin
-Satış temsilcilerinin daha hızlı çalışmasına ve daha önemli olan şeylere odaklanmasına yardımcı olmak için otomatikleştirilmiş süreçler tasarlayın
-Satış temsilcilerinize, müşterileriyle bağlantıda kalmaları ve etkileşimde bulunmaları için birden fazla kanal verin
-İş metriklerini analiz edin ve verilerden en iyi şekilde yararlanın
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız