Biletlerde Temsilci Çarpışmasını Algılama

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 7:34 AM

Bir temsilcinin işi son derece zamana bağlıdır, bu nedenle zamanlarının önemsiz görevlere harcanmamasını sağlamak önemlidir. Temsilciler destek taleplerini aldıklarında, birden fazla temsilci aynı destek talebi üzerinde çalışabilir ve bu da kullanıcılara istenmeyen ve tekrarlayan yanıtlar verilmesine neden olur.


Freshservice'in müşteri temsilcisi çakışma tespiti, görüntülemenize izin vererek müşteri temsilcilerinin çabalarının boşa gitmesini önler,

  • Bir bilete yanıt veren temsilciler

  • Bilet görüntüleyen temsilciler


Nerede Bulabilirsiniz?

  • Üzerinde çalışmak istediğiniz bilete tıklayın.

  • Bilet görünümünün sağ üst köşesinde, bilet kimliğinin altında aşağıdaki simgeleri bulabilirsiniz:

    • Bileti kimlerin izlediğini görüntülemek için tıklayın. 


  • Bir bilete yanıt veren müşteri temsilcilerini görüntülemek  için tıklayın.







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız