Yardım masanızı oyunlaştırarak temsilci üretkenliğini takip edin ve iyileştirin ; her bilet puan kazanma, skor tablosunda yükselme ve kupa kazanma şansına dönüşür. Bu sadece ekibinizi motive etmekle kalmaz, aynı zamanda eğlenirken aynı zamanda doğru yolda kalmalarına da yardımcı olur. Ne kadar çok puan toplayıp ne kadar çok görevi tamamlarlarsa, her ay o kadar çok kupa ve rozet kazanırlar.
Liderler Sıralaması
Freshdesk'te her biri farklı kriterleri temel alan dört ödül bulunmaktadır:
- En Değerli Oyuncu: İçinde bulunduğumuz ayda en fazla genel puana sahip menajer.
- Müşteri 'Wow' Şampiyonu: İçinde bulunulan ay için maksimum Müşteri Memnuniyeti puanına sahip temsilci.
- Keskin Nişancı: İçinde bulunduğumuz ay için en yüksek İlk Çağrı Çözümü puanına (acente ile müşteri arasında yalnızca tek bir etkileşimle çözülen biletler) sahip temsilci.
- Speed Racer: İçinde bulunulan ay için Hızlı Çözüm (biletler bir saatten kısa sürede çözülür) için maksimum puana sahip temsilci.
Liderlik Tablosu her ayın ilk günü sıfırlanır, böylece herkes temiz bir sayfa açarak yeniden başlayabilir. Şu anda Liderlik Tablosu'nda yer alan temsilcilerin adları kontrol panelinden görüntülenebilir.
Rozetler
Görevleri tamamlamaları ve kupa kazanmaları karşılığında ajan rozetleri verebilirsiniz. Bir görev oluştururken seçebileceğiniz birçok rozet vardır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız